خانواده های معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، به مناسبت هفته قوه قضائیه درزی رئیس دادگستری، غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با مادر شهید رجبعلی سراج و همسر شهید محمدرضا عرب دیدار و سپاسگزاری نمودند.

درزی رئیس دادگستری فیروزکوه در این دیدارها با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

رئیس دادگستری فیروزکوه در ادامه بیان داشت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

در ادامه غلامرضا نیکدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان است.

نیکدل افزود: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند؛ فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

وی در پایان تاکید کرد: این دیدار ها موجب می شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی می کنیم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا