آرامش بازار مسئله مهمی است، ادارات ذی ربط و تعزیرات به بازار نظارت داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: احترام به بزرگترها و خوش اخلاقی برای یک مسلمان لازم است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: ثواب انسان خوش اخلاق، مانند شخصی است روزها روزه می‌گیرد و شبها تا صبح عبادت می‌کند.

حجت الاسلام حیدری درباره روز دحوالارض بیان داشت: سه شنبه روز “دحوالارض” روز بسیار مبارکی است و روزه آن، ثواب هفتاد سال روزه دارد.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه، اظهار داشت: انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با تجربه بیش از چهل سال و سابقه درخشان در قوه قضائیه، نوید این را می‌دهد که حرکت تحولی قوه قضائیه با قدرت ادامه خواهد یافت.

امام جمعه فیروزکوه گفت: مذاکرات فرسایشی وین نشان می‌دهد که آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال رفع تحریم‌ها نیستند، بلکه دنبال مهار ایران و محدود کردن قدرت موشکی و منطقه ای ایران هستند، وگرنه بایدن با یک امضا، مثل پیمان پاریس، به برجام برمی‌گشت.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: موضع قاطع ایران در قبال برجام، رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: رژه حشد الشعبی در سالگرد فتوای مرجعیت و تشکیل بسیج مردمی عراق در پادگان اشرف در حضور نخست وزیر و فرماندهان عالی رتبه ارتش عراق نشان داد که جبهه مقاومت پیروز میدان است.

وی تصریح کرد: عصبانیت آمریکا و حمله تروریستی پهبادی به مقرهای حشد الشعبی بزودی با جواب قاطع روبرو خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: وضعیت امروز افغانستان با چراغ سبز آمریکا است و دولت‌های استعماری بعد از خروج از جایی، با نا آرامی، وضعیت منطقه را به صورت استخوان لای زخم نگه می‌دارند.

وی افزود: دولت اشرف غنی یک دولت آمریکایی و شیفته غرب است و طالبان هم یک گروه کاملا افغانستانی و از قبیله بزرگ پشتون هستند و با القاعده و داعش فرق دارند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی، حمایت از تمامیت ارضی افغانستان و تشکیل دولت مرکزی مقتدر و با شرکت همه طوایف و قبایل افغانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به اهمیت آرامش بازار، بیان داشت: آرامش بازار مسئله مهمی است، تأمین اقلام ضروری مردم به موقع و مبارزه با گران فروشی در دستور کار مسئولان باشد؛ ادارات ذی ربط و تعزیرات به بازار نظارت داشته باشند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا