کمک ۱۲۰ میلیون تومانی مردم فیروزکوه در طرح قربانگاه سال گذشته/طرح قربانگاه؛ کمک به نیازمندان در عید قربان

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه، در آستانه عید قربان با اشاره به اجرای طرح قربانگاه، تصریح کرد: هر ساله کمک های قابل توجهی را به مناسبت عید سعید قربان از سوی خیّرین شهرستان فیروزکوه به خانواده های نیازمند شاهد هستیم که پیش بینی می شود امسال این کمک ها بیشتر از سال های قبل باشد.

وی در ادامه با اشاره به این امر که کمیته امداد هر ساله گوشت قربانی در بین خانواده نیازمندان در سطح شهرستان، توزیع می کند، اذعان داشت: كمك هاي جمع آوري شده در روز عيد سعيد قربان در سريع ترين زمان ممكن بين نيازمندان توزيع مي شود؛ البته کمیته امداد این اقدام را هر ساله با همكاري خیّرین، مراكز نيكوكاري، نذورات مردم خيّر انجام می دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه در خصوص میزان گوشت قربانی توزیع شده بین خانواده های نیازمند، اظهار کرد: مردم شهرستان در سال گذشته به ارزش ۱۲۰ ميليون تومان گوشت قربانی به نيازمندان كمك كردند.

دهباشی در پایان تاکید کرد: شهروندان عزیز می توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۷۷۴۱ به نام اکرام و محسنین فیروزکوه واریز و یا جهت اهدای نذورات غیر نقدی با شماره ۷۶۴۰۰۰۰۵ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا