واکسیناسیون در شهرستان های فیروزکوه و دماوند در کمال نظم و آرامش و در کوتاه ترین زمان انجام میشود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران درباره روند واکسیناسیون در شهرستان فیروزکوه گفت: دیروز فرصتی شد تا از مراکز واکسیناسیون در شهرستان دماوند و رودهن دیدار داشته باشیم، امروز هم خدمت عزیزان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه رسیدیم و از نزدیک دیدار داشتیم.

رسولی نژاد تصریح کرد: مراحل واکسیناسیون به حمدالله بسیار خوب برگزار میشود، ازدحامی وجود ندارد و کار در کمال نظم و آرامش در کوتاه ترین زمان انجام میشود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش بنا است ما در مهر ماه شاهد حضور دانش آموزان در کلاس درس باشیم بنابراین نیاز است که واکسیناسیون دانش آموزان، معلمان، کادر مدارس و گروه های مختلف هم انجام شود.

رسولی نژاد اظهار داشت: امیدواریم ان شاءالله با استقرار دولت جدید امر واکسیناسیون سرعت بیشتری پیدا کند.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: طبق جدولی که وزارت بهداشت و درمان اعلام کرده خوشبختانه هم در شهرستان دماوند و هم در شهرستان فیروزکوه شرایط خوبی را داشتیم و هیچ ازدحام و انتظاری وجود نداشت، کار افراد در کوتاه ترین زمان انجام میشود؛ بنده در گفتگو حضوری که با مردم داشتم، کسانی که در این برهه از زمان تزریق واکسن شامل آنها میشد از نظم و سرعت انجام کار واکسیناسیون راضی بودند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا