«کادرسازی برای انقلاب» از اهداف مهم ما در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه،  حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در مجمع بسیج شهرستان فیروزکوه گفت: جمهوریت نظام یعنی اینکه مردم باید در اداره کشور نقش پُررنگی داشته باشند؛ هویت نظام اسلامی به حضور مردم است.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند و مسئولین هم باید از حضور، کمک و انتقاد و نظر مردم استفاده کنند؛ لذا مسئولین باید مردمی باشند و در بین مردم حضور داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری درباره دولت مردمی بیان داشت: شعار دولت جدید هم “دولت مردمی” بود؛ حضرت آقا هم در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بر این مسئله بسیار تاکید کردند که دولت از حضور، نظر و ظرفیت مردم استفاده کند.

وی افزود: در اینجا وظیفه نهاد‌های انقلابی، مردم انقلابی و کسانی که دغدغه انقلاب و راه امام را دارند، پُررنگ و مهم است، که ما این امر را تقویت کنیم.

امام جمعه شهرستان اذعان داشت: در سال‌های اخیر به عللی بهره مندی از ظرفیت مردمی کم‌رنگ شده بود؛ بعضی از مسئولین ما از مردم جدا شدند، انتقاد پذیر نبودند، این امر باعث شد مردم هم جدا شوند و آن ظرفیت عظیم مردمی کنار گذاشته شود.

وی خاطر نشان کرد: ما در شهرستان فیروزکوه اگر بخواهیم برای این آرمان مهم تلاش کنیم و به دولت کمک کنیم، به نظر رسید تشکیلاتی وجود داشته باشد و با نظر کارشناسی مطالبه گری کند و راهکار ارائه دهد، چه نهادی بهتر از بسیج که نهاد مردمی است و قالب آن هم به عنوان “مجمع بسیج شهرستان” باشد.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: هدف مهم دیگر کادرسازی برای انقلاب است، نهاد‌های شهرستان از افراد انقلابی، مردمی و مومن و به معنای واقعی افراد حزب اللهی انتخاب شوند و افراد انقلابی و دلسوز وارد کار شوند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا