آغاز «طرح پیک کتاب» در کتابخانه های عمومی فیروزکوه

سید محمدحسن حسینی، رئیس اداره کتابخانه های فیروزکوه در گفتگو با  پایگاه خبری تورنه، درباره آغاز طرح پیک در شهرستان فیروزکوه گفت: به منظور پاسخ گویی به نیاز اعضای کتابخانه های عمومی در ایام محدودیت های کرونایی، طرح “پیک کتاب” در کتابخانه های عمومی به صورت رایگان، آغاز گردید.

وی تصریح کرد: در این طرح اعضای کتابخانه ها می توانند کتب مورد نیاز خود را در سامانه www.samanpl.ir جستجو نموده و مشخصات کتب درخواستی را به همراه شماره عضویت خود از طریق پیامک یا پیام رسان بله به شماره ۰۹۲۱۴۹۵۳۱۶۱ ارسال نمایند.

حسینی افزود: درخواست متقاضیان توسط همکاران کتابخانه های عمومی در بسته بندی های بهداشتی آماده و درب منزل به صورت رایگان تحویل اعضا خواهد شد؛ درخواست اعضا در طول هفته جمع آوری و بسته ها یک روز در هفته ارسال می گردد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: هر عضو می تواند تا ۳ نسخه کتاب با مهلت امانت یک ماه دریافت نماید، اعضا میتوانند جهت برگشت کتابی که قبلا به امانت برده شد، کلمه “بازگشت + شماره عضویت” را در سامانه ارسال کنند.

حسینی در پایان گفت: در حال حاضر محدوده خدماتی این طرح شهرهای فیروزکوه و ارجمند می باشد؛ ان شاءالله این طرح در ایام پسا کرونا هم ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا