آغاز واکسیناسیون معلمان شهرستان فیروزکوه از امروز/طی سه روز حدود ۵۰۰ فرهنگی شهرستان، مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد

فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، با اشاره به اولویت آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، گفت: با توجه به تاکیدات صورت گرفته از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و سناریوهای پیش‌بینی شده، آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، اولویت و دغدغه مسئولان آموزش و پرورش و وزارت بهداشت است.

وی درخصوص واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان فیروزکوه بیان داشت: واکسیناسیون معلمان از امروز آغاز و طی سه روز حدود ۵۰۰ فرهنگی شهرستان، مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد.

فاطمه سیر افزود: حضور فرهنگیان در این مراکز به صورت مدرسه‌ای می‌باشد، لذا از همکاران درخواست می‌شود بر اساس جدول زمان‌بندی در مرکز حضور داشته باشند تا ضمن نظم، دقت و سرعت در ارائه خدمات، شاهد حفظ کرامت فرهنگیان عزیز باشیم.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه در پایان گفت: ضمن آرزوی تندرستی برای آحاد فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا؛ دریافت‌ کنندگان واکسن، شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک را در اجتماع رعایت کنند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا