امروز بهترین پاسخ به شهدا در یوم الحساب، خدمت شبانه روزی به مردم است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم محمد بلباسی گفت: جماعتی که نیروهای مدافع حرم را مورد هدف انواع تهمت قرار می دادند که برای پول به دفاع از حرم میروند؛اغلب افرادی مرفه بوده که هیچ گاه کوچک‌ترین سهمی در دفاع از این کشور نداشتند.

وی تصریح کرد: اگر هشت سال دفاع مقدس را به خاطر اوریم به درستی در می یابیم که این جماعت برای اینکه به خدمت مقدس سربازی نروند اغلب به خارج از کشور فرار کرده ویا در داخل کشور مخفی می شدند درحالی که فرزندان راستین این سرزمین جان بر کف شهید، جانباز، اسیر و آزاده شدند.

رسولی نژاد خاطر نشان کرد: جالب است که همان افراد هماهنگ با معاندین در خارج از کشور، به حضور ایران در کشور افغانستان و حمله به طالبان تحریک میکنند.

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا بیان داشت: امروز به اینجا آمدیم تا از همه شهدا یادی کنیم و حضور ما عهد و پیمانی با شهدا، امام شهدا، مولای ما امام زمان (عج)، ولّی امر ما مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد که ما به گونه‌ای عمل کنیم در یوم الحساب شرمنده شهدا نباشیم.

وی در ادامه گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند، آنها از ما خواهند پرسید که “شما چه کردید؟”، قدر مسلم امروز بهترین پاسخ به شهدا در یوم الحساب، خدمت شبانه روزی به مردم است.

رسولی نژاد درخصوص دولت سیزدهم اظهار داشت: با توجه به امیدواری‌هایی که مردم به دولت حضرت آیت الله رئیسی دارند و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، امروز مجموعه دولت، مجلس و قوه قضائیه در یک جبهه گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای حل مشکلات این مردم هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله با دعای خالصانه خانواده معظم شهدا، این ذریه حضرت زهرا (س) در اجرای فرامین رهبر و در اجرای برنامه‌هایی که منجر به بهبود وضعیت معیشت مردم میشود، موفق شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا