توزیع بیش از ۹ هزار پرس غذای گرم میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه، در این خصوص تصریح کرد: همزمان با دهه اول محرم از سوی کمیته امداد و خیرین شهرستان ۹۳۶۲ پرس غذای گرم نذری و ۷۴ بسته سبد کالا به مبلغ ۴۴۳۰۵۸۰۰۰۰ ریال و ۴۶۹ کیلوگرم گوشت میان مددجویان تحت پوشش و نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی در ادامه افزود: این بسته‌های معیشتی و غذا‌های نذری با عنوان طرح «احسان واطعام حسینی»به همت خیرین ومراکز نیکوکاری تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تهیه وبین نیازمندان شهرستان فیروزکوه توزیع شد.

دهباشی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت؛ پیش بینی می‌شود همه خانوار‌های زیر پوشش تا پایان این طرح‌ از مساعدت نیکوکاران بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فیروزکوه همچنین بیان داشت: مهم‌ترین هدف اجرای این طرح ترویج فرهنگ احسان در راستای عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه،مواسات و همدلی می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم نیک اندیش،عاشورایی و هیأت‌های عزاداری در طرح اطعام و احسان حسینی درطی ماه‌های محرم و صفر می‌توانند نذورات خود را به منظور کمک به نیازمندان اهداء نمایند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا