تردد در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی بخش ارجمند به صورت عادی برقرار است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه درباره جریان سیل روز گذشته در بخش ارجمند و روستاهای بخش گفت: سیل در رودخانه اصلی شهر ارجمند و محیط های اطراف و همینطور در رودخانه شادمهن و روستای اهنز جاری شد، این سیل بخشی از راه های عمومی را هم در برگرفت که الحمدالله با حضور یکپارچه همه عوامل و دستگاه های مختلف امدادی و اجرایی در منطقه، معابر و ورودی شهر ارجمند _که حدودا ساعاتی مسدود شده بود_ بازگشایی شد.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: الحمدالله در حال حاضر تردد در همه مسیرها و محورهای مواصلاتی به صورت عادی برقرار است، البته سیل خساراتی را به مزارع و باغات وارد کرده است که ان شاءالله در روزهای آتی کمیته های کارشناسی برآورد خسارت خواهند داشت و نتایج اعلام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر کلیه اماکن و به ویژه شهرها و روستاها و تاسیسات عمومی در این منطقه در امان هستند؛ نقاط و افرادی که در معرض سیل قرار داشتند الحمدالله با کمک همه عوامل امدادی و نجاتی _اعم از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال احمر، آب و فاضلاب، برق، گاز، شهرداری و بخشداری و دهیاری های بخش ارجمند، اداره راهداری، مردم و شوراها و همه عزیزان_ در منطقه نجات یافتند.

مهری خاطر نشان کرد: همه در صحنه بودند و الحمدالله کمک ها موجب شد این جریان سیل بدون تلفات انسانی و با کمترین خسارت مدیریت شود و تا این لحظه به نتیجه مطلوب بیانجامد.

فرماندار فیروزکوه گفت: در آخر ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران و عزیزانی که در جریان سیل عصر دیروز حضور بسیار پررنگ و یکپارچه و به موقع داشتند، این موقعیت و وقت شناسی حضور همه عزیزان ستودنی است.

تلاش بر این است مشکلات مردم در پی وقوع سیل کاهش یابد

همچنین محمد حیدری منش، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، در این خصوص اذعان داشت: در پی وقوع سیل در محدوده بخش ارجمند متاسفانه بسیاری از زمین های کشاورزی مردم آسیب دید و همچنین معابر دسترسی بخش ارجمند دچار مشکل شد.

وی در ادامه افزود: به حضور دستگاه های امدادی و همچنین با حضور مجموعه های مدیریت بحران بخش ارجمند و مجموعه های نظامی و انتظامی و همچنین بسیجیان همیشه در صحنه بخشی از مشکلات در خصوص عبور و مرور برطرف شد؛ البته این امر نیازمند حضور گروه های جهادی و پیگیری مصرانه مجموعه مدیرین بحران بخش ارجمند است تا مشکلات مردم کاهش یابد.

حیدری منش همچنین تاکید کرد: تاکنون خسارت جانی در پی سیل گزارش نشده است؛ قطعاً تمام تلاش مجموعه هاب بخو شهرستان بر این است تا مشکلات مردم و موضوعات مربوط به خسارت خانه های مردم کاهش یابد.

خوشبختانه سیل روز گذشته در بخش ارجمند خسارت جانی نداشت/آسیب سیل به منازل و تعدادی از دامداری ها

روح الله بوربوری بخشدار ارجمند درخصوص سیل روز گذشته در بخش ارجمند، گفت: دیروز شاهد بارندگی شدید در بخش ارجمند بودیم، در روستای شادمهن سیل شدیدی جاری و باعث آسیب رساندن به منازل و تعدادی از دامداری ها شد.

وی خاطر نشان کرد: با همت اهالی، شورا، دهیاری، مدیریت بحران روستا و بخش، بسیج و نیروهای نظامی که پای کار آمدند و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم، ان شاءالله امروز بتوانیم اقدامات بهتری را انجام دهیم تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا