ملاک شورای ششم کارآمدی گزینه هاست/ اگر قرار باشد بر اساس شایعات تصمیم گرفته شود به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم

محمد اسفندیار، عضو شورای اسلامی شهر فیروزکوه، در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، در خصوص معیارهای شورا در انتخاب شهردار تصریح کرد: چند شاخص در انتخاب شهردار اعم از سابقه شهردار بودن، آشنایی با حوزه شهرداری، سابقه مدیریت اجرایی در سطح کلان، تعهد کاری، خوشنامی و غیره مدنظر شورای شهر بوده است.

وی افزود: فارغ از بومی بودن یا نبودن، ملاک شورای ششم متمرکز بر عملکرد در حوزه شهری و شهرداری بوده است.

عضو شورای ششم در خصوص گزینه های مطرح شده، بیان کرد: شورای ششم 39 رزومه را دریافت کرد که پالایش اولیه بر اساس شاخص های مدنظر شورای ششم انجام گرفت؛ بر اساس الگوهای علمی موجود به شاخص ها وزن دادیم که بحث بومی بودن نیز در این فرایند وجود داشت؛ در نهایت به 8 گزینه برای دعوت به مصاحبه رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد در این هفته به سه گزینه برسیم و برای هفته آینده انتخاب شهردار بر اساس مصاحبه هایی که انجام شد، قطعی شود؛ روز شنبه شورا جلسه نخواهد داشت و احتمالاً روز سه شنبه انتخاب شهردار نهایی خواهد شد.

اسفندیار در خصوص برخی شایعات منتشر شده در رسانه‌های محلی، اذعان داشت: ملاک شورای ششم کارآمدی گزینه هاست، اگر قرار باشد براساس فشارها و یا شایعه هایی که در سطح شهر مطرح می شود تصمیم گرفته شود، به نتیجه مطلوب نمی رسیم؛ اکثریت اعضای شورا نظر بر شاخص ها داشتند و تا حدودی به جمع بندی رسیده اند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا