برگزاری مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی در آموزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی فیروزکوه

فاطمه سیر مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، درباره شرایط آموزش در سال تحصیلی جدید در فیروزکوه، گفت: درخصوص شرایط آموزش در شهرستان فیروزکوه نیز تابع دستورالعمل‌های کشوری هستیم، در همین راستا، فعلاً آموزش‌ دروس در شهرستان فیروزکوه نیز مجازی و در بستر شبکه شاد خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه درباره اهمیت چگونگی آغاز سال تحصیلی گفت: روز اول مهر، نمود برجسته آموزش و پرورش می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: بنا بر این لازم است ما و دیگر همکاران فرهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و خاطره‌ انگیزتر سال تحصیلی، با در نظر گرفتن شرایط حاکم؛ همّت والا، خرد جمعی و قوه ابتکار را پای کار بیاوریم.

سیر اذعان داشت: با توجه به اینکه مقوله‌های “آموزش” و “پرورش” دو بال یاری‌رسان هم برای اعتلای دانش‌آموزان بوده و بین آن دو رابطه‌ای ناگسستنی است؛ لازم است معاونان آموزشی و پرورشی با هم‌فکری، هم‌دلی و هم‌افزایی زمینه رشد هر چه بیشتر آینده‌سازان کشور را فراهم آورند.

مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه درباره برگزاری مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی در شهرستان، عنوان کرد: مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی شهرستان فیروزکوه، با حضور مسئولان شهرستان در آموزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهرستان فیروزکوه، بیان داشت: تقدیر از مدیران بازنشسته، بهره‌گیری از ظرفیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز برای تجهیز و کاهش مشکلات مدارس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی، برگزاری نمایشگاه و مسابقات فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس از برنامه‌های اجرایی همزمان با آغاز سال تحصیلی در شهرستان فیروزکوه می‌باشد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا