شناسایی 25 حلقه چاه غیرمجاز در ماه جاری در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، وحید مرادی نسب با اعلام خبر انسداد دو حلقه چاه غیرمجاز در فیروزکوه تصریح کرد: با تلاش واحد حقوقی و همکاری گروه گشت و بازرسی این امور و اخذ دستورقضایی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه، تعداد دو حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در اراضی روستاهای لاسم چشمه و امین آباد در مجموع به عمق 40 متر و با دبی دو لیتر برثانیه پر و مسدود شد.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی دشت پر و مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج سالانه 32 هزار  متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی دشت فیروزکوه جلوگیری شده است.

مرادی نسب با اشاره به اینکه در ماه جاری تعداد 25 حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و 18 اخطاریه در بخش آب های سطحی صادر شده است، خاطرنشان کرد: طی این مدت 55 حلقه چاه مجاز نیز مورد کنترل و بازدید دوره ای قرار گرفته است.

 مدیر امور منابع آب فیروزکوه در پایان ضمن تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی، گفت: امور منابع آب فیروزکوه بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا