فعالیت کتابخانه‌های عمومی فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی/ساعت فعالیت کتابخانه ها از ۸ صبح الی ۱۴

سید محمدحسن حسینی رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان فیروزکوه در گفتگو با پایگاه خبری تورنه، درباره فعالیت کتابخانه‌های فیروزکوه در وضعیت نارنجی کرونایی شهرستان، گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی شهرستان فیروزکوه از وضعیت قرمز به نارنجی، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان فیروزکوه با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت کامل دستورات بهداشتی پذیرای مراجعین خواهند بود.

حسینی تصریح کرد: حضور اعضا در کتابخانه جهت امانت و بازگشت کتاب امکان پذیر می باشد؛ ناگفته نماند “پیک کتاب” همچنان آماده خدمات رسانی به اعضایی می باشد که به هر دلیلی امکان حضور در کتابخانه را ندارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان فیروزکوه با اشاره به فعالیت کتابخانه سیار اذعان داشت: کتابخانه سیار یار مهربان در ۱۰ روستا شهرستان فیروزکوه و همچنین شهرک آل یاسین فعالیت می نماید.

وی عنوان کرد: مدت عضویت اعضایی که در زمان تعطیلی کتابخانه‌ها امکان استفاده از خدمات را نداشتند به صورت رایگان تمدید خواهد شد و تاخیر در بازگشت کتاب در دست اعضا مشمول هیچگونه جریمه ای نخواهد بود.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان فیروزکوه با اشاره به ساعات فعالیت کتابخانه‌های شهرستان گفت: ساعت فعالیت کتابخانه ها از ۸ صبح الی ۱۴ می باشد.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا