افزایش تخت‌های فعال بیمارستان شهرستان فیروزکوه به ۶۴ تخت

به گزارش پایگاه خبری تورنه،  موضوع افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه از ۲۰ تخت به ۶۴ تخت، توسط سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، پیگیری شد و تامین اعتبار آن بر عهده خیّر قرار گرفت.

در نتیجه با پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، موافقت نامه افزایش تخت‌های بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه از سوی وزارت متبوع صادر گردید؛ در حال حاضر بیمارستان امام خمینی (ره) یک بخش بستری جنرال دارد که به صورت مشترک برای مردان و زنان و کودکان استفاده می‌شود، احداث بخش جدید به تفکیک آن نیز کمک می‌کند.

در ادامه در راستای بهسازی فضای فیزیکی موجود آزمایشگاه و داروخانه و نیز پاویون‌های پزشکان نیز در برنامه خیّر مورد نظر گنجانده شده و به خواست خدای متعال به انجام خواهد رسید؛ صدور دستور اقدام سریع آن مقام مسئول به منظور جانمایی و ارائه طرح بهسازی و توسعه به زیر مجموعه مرتبط، زمینه بهره مندی مردم از ما حصل موضوع را فراهم خواهد نمود.

همچنین با پیگیری‌های سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و با کمک یکی از خیّرین مجمع سلامت، ۲۰هزار عدد ماسک به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه اهدا شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا