دولت در انتصاب استانداران و مدیران اجرایی تسریع کند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه، گفت: یکی از مصادیق مهم تقوای اجتماعی، رعایت حقوق همسایه است؛ بر اساس روایات، حسن همسایگی، موجب زیاد شدن رزق و طول عمر می‌شود.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: دو ماه توسل و عزاداری برای اهل بیت علیهم السلام، ذخیره بزرگی است که باید با تقوا آن را حفظ کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در این مدت کم، دولت آیت الله رئیسی کارهای ارزشمندی انجام داده از قبیل تسریع در واکسیناسیون، حل مشکل گرانی کاذب سیمان، سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی، تقویت رابطه با همسایگان و پیوستن به پیمان مهم شانگهای و…. اینها ثمره روحیه جهادی و انقلابی است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: یکی از مطالبات از دولت، تسریع در انتصاب استانداران و مدیران کل است، زیرا تا بدنه دولت جهادی نشود، اهداف دولت انقلابی به طور کامل محقق نخواهد شد.

حجت الاسلام حیدری گفت: اشتغال جوانان‌، معیشت مردم و بی اثر کردن تحریم، در گرو حمايت از تولید است.

وی افزود: تولید کننده، دولت و مردم، سه ضلع حمایت از تولید هستند؛ تولید کننده باید کالا را با کیفیت و قیمت مناسب تولید کند، دولت باید هم از تولید حمایت کند و هم بر تولیدکننده نظارت کند، مردم نیز با تعصب و عِرق ملی، از کالای ایرانی خرید و حمایت کنند.

حجت الاسلام حیدری گفت: امام جمعه شما علاوه بر مطرح کردن مشکلات، در طول هفته پیگیر مشکلات و مطالبات مردم خواهد بود.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: اولویت مهم دولت سیزدهم بعد از مهار کرونا، تنظیم بازار و مبارزه با گران فروشی است.

وی بیان داشت: مسئولان در تصمیمات خود، عدالت اجتماعی و منافع محرومان را لحاظ کنند و به مردم اطلاع رسانی مناسب داشته باشند.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا