رد شایعه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در فیروزکوه توسط بنیاد مسکن

خبرنگار:

سید مسعود حسینی
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: تاکنون با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن در فیروزکوه، مقرر گردید این طرح در شرق استان و به صورت پایلوت در شهرستان دماوند اجرایی گردد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حسین کیانی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه در خصوص شایعه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: براساس شنیده ها و گزارشات مردمی فرد حقیقی با حضور در شهرک صنعتی علیدره فیروزکوه به کارکنان و کارگران این شهرک وعده داده که در قالب طرح ملی مسکن اقدام به ساخت مسکن در روستای امیریه این شهرستان خواهد کرد.

وی افزود: اداره بنیاد مسکن شهرستان به عنوان متولی امر، پس از بررسی و پیگیری موضوع جهت استحضار مردم شریف شهرستان این شایعه را شدیداً و قویاً رد و تکذیب می کند.

کیانی از مردم درخواست کرد: هرگز به این شایعات توجه نکرده و اخبار و اطلاعات را فقط از طریق رسانه ملی و سایت های رسمی کشور دنبال کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۱۷۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان فیروزکوه ثبت نام کردند که از این تعداد تنها ۳۰ نفر واجد شرایط شدند.

کیانی خاطرنشان کرد: تاکنون با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد واجدین شرایط این طرح در شهرستان، مقرر گردید طرح اقدام ملی مسکن در شرق استان و به صورت پایلوت در شهرستان دماوند اجرایی گردد.

وی یادآور شد: به زودی پرونده واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان فیروزکوه برای تکمیل روند اداری به شهرستان دماوند منتقل خواهد شد و در صورت تغییر روند و اجرای طرح در فیروزکوه، اخبار آن از مراجع رسمی به شهروندان اعلام خواهد شد.

از طریق
خبرنگار: سید مسعود حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا