محور فیروزکوه – سمنان به «جاده مرگ» تبدیل شده و مطالبه جدی مردم، دو بانده شدن و ایمن سازی این جاده مهم است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در شهرستان، گفت: مهمترین کار انسان در دنیا، خودسازی است و یاد مرگ، بهترین تذکر و یادآوری است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به عدالت اجتماعی اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم کشور، فاصله طبقاتی، نابرابری و عدم تحقق عدالت اجتماعی است؛ برای تحقق عدالت اجتماعی، انتصاب مدیران بدون «تعارض منافع» و نیز ایجاد «شفافیت در نظام اقتصادی و اداری» ضروری است.

وی در ادامه عنوان کرد: محور فیروزکوه – سمنان به «جاده مرگ» تبدیل شده و مطالبه جدی مردم، دو بانده شدن و ایمن سازی این جاده مهم است.

امام جمعه فیروزکوه گفت: نتایج انتخابات عراق، هرچه باشد، دولتی که سرکار می‌آید، باید تمام تلاش خود را در جهت بهبود اوضاع مردم و اخراج آمریکا از عراق که مصوبه قانونی مجلس نیز هست، به کار گیرد.

حجت الاسلام حیدری درباره انفجار در مسجد خان‌ آباد افغانستان و شهادت مظلومانه مومنان نمازگزار، بیان داشت: شهادت نمازگزاران نماز جمعه در منطقه خان آباد افغانستان، با حمایت آمریکا و توسط گروه دست پرورده آنها «داعش» انجام شد؛ این جنایت بزرگ را به شدت محکوم میکنیم و تأمین امنیت مردم رنج دیده افغان را از مسئولان این کشور خواستار هستیم.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا