تفکر و روحیه بسیجی رمز بقا و دوام انقلاب اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته، گفت: یکی از راه های مهم عاقبت بخیری، خوش اخلاقی و معاشرت نیکو با دیگران است؛ بداخلاقی در خانه، موجب فشار قبر و از بین رفتن اعمال نیک است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه با اشاره به هفته بسیج، بیان داشت: تفکر و روحیه بسیجی رمز بقا و دوام انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه گفت: هوش و استعداد ایرانی، بالاتر از متوسط جهانی است، و یک زمانی ایران در قله های دانش قرار داشت؛ حدود دویست سال، ما را از غافله علم عقب نگهداشتند. بعد از انقلاب رشد علمی شتاب گرفت، ولی هنوز عقب هستیم.

حجت الاسلام حیدری افزود: دشمن با ترویج “روحیه خود تحقیری” می‌خواهد جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و نخبگان را از آینده کشور مأیوس کند.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: غربگرایان داخلی تلاش می‌کنند، مردم را از موفقیت دولت ناامید کنند تا مشکلات کشور را به تحریم ها و کوتاه آمدن کشور در مقابل آمریکا ربط دهند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه اظهار داشت: بخش زیادی از مشکلات کشور، نتیجه عملکرد و تصميمات دولت قبل است که حل آن، نیاز به زمان دارد.

وی افزود: دولت در این سه ماه ثابت کرد، عملاً دولت مردمی است و خود را خادم و در کنار مردم می‌داند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: موفقیت در واکسیناسیون عمومی، پرداخت ماهیانه حقوق بدون استقراض از بانک مرکزی، تأمین کالاهای اساسی، تعامل سازنده با همسایگان و کشورهای چین و روسیه، عضویت در سازمان همکاری شانگهای، سفرهای استانی و حضور میدانی میان مردم بخشی از اقدامات شایسته دولت مردمی است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: راه حل مشکلات کشور، صبر و استقامت، تکیه بر ظرفیت های داخلی و تحقق “ایران قوی” است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در پایان، درباره انتصاب شهردار برای شهرستان فیروزکوه، گفت: ان شاء الله در این هفته تکلیف شهرداری فیروزکوه مشخص می‌شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا