اگر هر اقدام مسئولان موجب نارضایتی مردم شود، باید در آن اقدام تأمل کرد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان گفت: تنبلی و بی حوصلگی، آفت موفقیت است؛ برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت، نیاز به همت بلند و کار و تلاش است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید دغدغه فرهنگی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: بیانیه کشورهای اروپایی، و اتهام زنی و جوسازی علیه ایران، جمهوری اسلامی را منفعل نخواهد کرد و از حق مردم کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اتفاق اخیر حمله به نفتکش ایرانی و پاسخ مقتدرانه نیروی دریایی سپاه به این تجاوز آمریکا، گفت: نیروی دریایی سپاه با یک عملیات ترکیبی ماهرانه، جواب محکمی به گستاخی آمریکا داد و هیمنه پوشالی آمریکا را شکست.

امام جمعه فیروزکوه افزود: علت تأخیر در انتشار خبر، جلوگیری از تنش بازار، استفاده رسانه ای در آستانه ۱۳ آبان و داشتن برگ برنده برای تیم دیپلماسی در آستانه مذاکره پیشِ‌ رو بود.

وی در ادامه بیان داشت: هر اقدام دولت باید “پیوست عدالت” داشته باشد و شرط اساسی در انتصاب مدیران “عدالت محوری” است؛ عدالتخواهی باید همراه اخلاق، انصاف و رعایت قانون باشد.

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: رضایت عمومی مردم، بزرگترین سرمایه کشور است؛ اگر هر اقدام مسئولان موجب نارضایتی مردم شود، باید در آن اقدام تأمل کرد!!!

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا