به دستگاه های دولتی تذکر جدی میدهم، اختلاف خود را بین خود حل کنند و مردم را درگیر مشکلات خود نکنند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته، گفت: تنها راه آرامش دنیا و آخرت، یاد خداوند متعال است.

وی با اشاره به ترویج فرهنگ “کتاب و کتابخوانی” بیان داشت: برای ترویج کتابخوانی، نیاز به فرهنگ سازی و ایجاد انگیزه است؛ آموزش و پرورش، با برنامه ریزی دانش آموزان را به کتابخوانی عادت دهند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه افزود: مطالعه کتب شهید مطهری (ره)، یک دوره اسلام شناسی است که به جوانان توصیه می‌شود.

وی تصریح کرد: کتاب یک خوراکی معنوی است، هم برای انسان لازم است و هم باید سالم و غیر مضر باشد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: رئیس جمهور فرمودند که مهمترین وظیفه دولت، نظارت بر بازار و مهار تورم است و همه مسئولان دولتی هم باید همین احساس را داشته باشند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: جاده سازی، توسعه زیرساخت همه خوب است، ولی امروز سفره مردم در خطر است؛ از نهادهای نظارتی بجد می‌خواهیم نظارت بر بازار را تشدید کنند و با گرانی مبارزه کنند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در ادامه اذعان داشت: به دستگاه های دولتی تذکر جدی میدهم، اختلاف خود را بین خود حل کنند و مردم را درگیر مشکلات خود نکنند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه گفت: امروز یکی از عرصه های جهاد، عدالتخواهی است؛ جوانان عدالتخواه به میدان بیایید و امام جمعه خود را در این امر مهم، یاری کنید.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: عدالتخواهی باید همراه اخلاق و انصاف، رعایت قانون و به صورت تشکیلاتی باشد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا