تکذیب خبر گاز رسانی به ویلا‌های غیرمجاز در فیروزکوه

خبرنگار:

سید مسعود حسینی
در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر گازرسانی به طول ۱۰ کیلومتر به ویلا‌های خارج از بافت روستای وشتان فیروزکوه، دادستان شهرستان وقوع این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عباس رضایی با رد شایعه گاز رسانی به ویلا‌های غیرمجاز در فیروزکوه گفت: طول مسیر این ویلا‌ها تا مرکز بافت روستا ۴ کیلومتر است که در این کلیپ ۱۰ کیلومتر عنوان شده است.

وی افزود: از خرداد سال ۹۹ عملیات گازرسانی به این ویلا‌ها با ورود مدعی العموم متوقف شده است و هیچ فعالیتی از سال گذشته تا کنون در این زمینه انجام نمی‌شود.

بخشدار ارجمند شهرستان فیروزکوه گفت: زمین این ویلا‌ها از سال‌های گذشته توسط مالک از اشخاص حقیقی با مدارک قانونی خریداری شده است و ساخت بنا‌ها هم بر اساس مجوز‌های قانونی از همان سال‌ها شروع شد.

روح اله بوربوری افزود: حتی برای حفر کانال گازرسانی به این ویلا‌ها مجوز قانونی صادر شده است.

بخشدار ارجمند افزود: پرونده برای بررسی مراحل قانونی و صدور حکم در دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان باز است و تا صدور حکم نهایی هیچ خدمات زیر بنایی و تأسیساتی به این ویلا‌ها ارایه نخواهد شد.

گفتنی است یکسال گذشته هم در شبکه‌های اجتماعی تصاویری در این خصوص منتشر شده بود که قبل از آن هم دادستان دستور توقف عملیات را صادر کرده بود.

از طریق
خبرنگار: سید مسعود حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا