شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه افزایش ظرفیت پزشکی، به فکر محرومان باشد و انقلابی عمل کند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان، گفت: مهمترین و مقدس ترین نهاد جامعه، نهاد خانواده است؛ سعادت جامعه در گرو تعالی خانواده است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: رسیدن به برخی فضائل اخلاقی و اجتماعی در گرو ازدواج و تشکیل خانواده است؛ تلاش در تشکیل و قوام خانواده، بزرگترین خدمت به جامعه و انقلاب است.

وی با اشاره به روز پرستار بیان داشت: پرستاران عزیز ما در دوران کرونا، زینب وار، با روحیه صبر و استقامت، خوش درخشیدند؛ مسئولان به قشر زحمت کش پرستار نگاه ویژه داشته باشند و به خوبی حمایت کنند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه تصریح کرد: مسئولان توجه داشته باشند، هر اقدامی باید پیوست فرهنگی داشته باشد و تبعات فرهنگی و اجتماعی آن مورد توجه باشد.

حجت الاسلام حیدری درباره رسیدگی به ظرفیت پزشکی، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه افزایش ظرفیت پزشکی، به فکر محرومان باشد و انقلابی عمل کند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: شهرستان فیروزکوه نسبت به وجود پزشک متخصص و خدمات پزشکی دچار محرومیت است؛ دسترسی به پزشک متخصص در نقاط مختلف کشور، حق مردم است.

وی با اشاره به سفر استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه، گفت: با حضور استاندار تهران در شهرستان فیروزکوه، بازدیدهای خوبی انجام شد و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، تصمیمات خوبی در بخش صنعت مصوب شد که ان شاء الله با پیگیری فرماندار محترم و مسئولان شهرستان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: هرچند مشکلات کشور زیاد است، ولی وجود روحیه انقلابی و جهادی و ایمان به نصرت الهی در مسئولان دولت، نوید حل مشکلات کشور است؛ این تجربه را دوران دفاع مقدس داشتیم.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: باید این روحیه، در همه مسئولان رده های مختلف دولت حاکم شود.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا