مجمع بسیج یک مجموعه مطالبه گر، هدفمند با نگاه به دغدغه های مردم است

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرگرد پاسدار محمد حیدری منش، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در مجمع بسیج تصریح کرد: بنا و قاعده اصلی مجمع بسیج بر این است که باید مسائل و مشکلات مردم را احصاء کند و در مسیر حل مشکلات مردم گام بردارد؛ در مجمع بسیج افراد نباید قاعدتاً سمت و جایگاهی در شهرستان داشته باشند و هدف گذاری این است که مسائل در اینجا فارغ از هر گونه نگاه و منش سیاسی بررسی شود.
وی در ادامه افزود: حضور اقشار مختلف بسیج در مجمع بر این اساس است که گره ای از مشکلات مردم باز شود؛ این امر مستلزم فعالیت و برنامه ریزی کارگروه ها است و تلاش بر هدفمند شدن مجمع بسیج باشد.
سرگرد پاسدار حیدری منش خاطرنشان کرد: نگاهی که منجر به شکل گیری مجمع بسیج شد، این است که مجمع بسیج در کنار مطالبه گری نگاه مشورتی به مدیران شهرستان بدهد؛ باید به حدی مجمع را تقویت کنیم و خوب کار کند که به نظام مسائل شهرستان دسترسی یابد؛ این ماهیت بسیج بودن به دلیل این است که در جهت گیری های فردی و سیاسی وارد نشود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: مجمع بسیج یک مجموعه مطالبه گر، هدفمند با نگاه به دغدغه های مردم در راستای حل مشکلات مردم در زمانی مشورت می دهد و در زمانی مطالبه می کند و در زمانی راهکار ارائه می دهد.
وی تاکید داشت: در این راستا تلاش خواهد شد مدیران نیز به مجمع دعوت شوند و مسائلی را مطالبه کنیم؛ یک نگاه کلی در زمینه شناسایی مسائل، چکش کاری در کارگروه ها، ارزیابی و ارائه راهکار برای مشورت به مدیران است؛ افراد با رویکرد بسیجی در این مسیر کار خواهند کرد و نگاه فردی و سیاسی وجود ندارد و کار کارشناسی است.

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا