انقلاب با قوت به راه خود ادامه می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام یدالله سراج، امام جمعه موقت شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته، گفت: مسئله مرگ یک مسئله حتمیِ الهی، به معنای فنا و نابودی نیست، بلکه مرگ انسانی، کمال دیگر و دنیای زیباتر و وسیع‌تری را برای انسان رقم میزند.

وی خاطر نشان کرد: به یاد مرگ باشیم، به سوی جهان ابدی میخواهیم سفر کنیم و این سفر بسیار طولانی است، در ایستگاه‌های مختلف به یاد مرگ باشیم، به یادِ مرگ بودن مرگِ ما را تسریع نمیکند اما ما را بیدار می‌سازد که از غفلت بیدار شویم.

امام جمعه موقت فیروزکوه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، بیان داشت: عزت، شرافت، نجات و سرمایه دنیا و آخرت ما در سایه تقوای الهی است.

حجت الاسلام سراج با اشاره به درگذشت حجت الاسلام رستمی و ضمن عرض تسلیت، گفت: رحلت حضرت حجت الاسلام رستمی ضایعه بزرگی هم برای جامعه نمازگزاران، هم برای جامعه دانشگاهیان و هم برای جامعه روحانیت بود.

وی درخصوص ماه رجب اذعان داشت: ماه رجب فضیلت بسیاری دارد، آن ماه که در میان ماه‌های سال، شاخصه و امتیاز فوق العاده‌ای دارد ماه رجب است؛ ماه رجب یک لباس زیبایی برای عبادت بندگان خداوند است.

امام جمعه موقت فیروزکوه با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه الهی است، انقلاب‌های دنیا با انقلاب اسلامی بسیار تفاوت دارند.

وی تصریح کرد: قوانین، قرآن است، راه، اسلام است و رهبر هم امام خمینی (ره) بود؛ امام خمینی (ره) همه آنهایی که دَم از اسلام نمیزدند را طرد کرد، اما اینکه چطور سر تا سر کشور یکپارچه شد، این یک اعجاز است.

حجت الاسلام سراج خاطر نشان کرد: بنا بر این، انقلاب اسلامی با اعجاز الهی به پیروزی رسید و با اعجاز الهی هم توانست دنیا را تکان دهد؛ دوام انقلاب هم همینطور، با اعجاز بوده است.

امام جمعه موقت فیروزکوه اظهار داشت: جوانان عزیز، اگر یک کشوری و نظام و دولت آن کشور با اقتدار، تعدادی از افراد، مسلح در گوشه آن مملکت قیام کنند آن کشور می‌لرزد.

وی افزود: خلق دموکرات کردستان، خلق عرب در خوزستان، خلق بلوچ در سیستان و خلق ترکمن در گنبد، همه اینها مسلحانه علیه نظام، جنگ تحمیلی که همه استان‌های مرزی کشور ما را درگیر کرد، ترور‌های داخلی که یک شبِ رئیس جمهور و نخست وزیر از دست دادیم؛ ما ظرف یک هفته، در قوه قضائیه ریاست عالی کشور را از دست دادیم؛ بیش از ۱۰۰ نماینده که نخبه بودند از دست دادیم هر یک از اینها گرفتاری برای مملکت بود.

حجت الاسلام سراج خاطر نشان کرد: حتی دشمن یک قهرمانِ کارتونی و مقوایی به نام بنی صدر برای ما درست کرد، که برای کمرنگ شدن نظام قرآن یک اوضاع دیگری در کشور ما به راه انداختند.

امام جمعه موقت فیروزکوه اذعان داشت: این اعجاز الهی به دنیا نشان داد که هر یک از این مشکلات که میتوانست مملکت را از پای درآورد، دشمن کور خواند، و این مملکت با ثبات و با قدرت دارد ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: ما در مسیر ادامه انقلاب، باز هم اعجاز الهی را داریم مشاهده میکنیم؛ آیا می‌دانید اثرات نورانی انقلاب شما در چهار جبهه دارد با استکبار می‌جنگد؟! در جبهه لبنان و سوریه به عنوان مقاومت، در جبهه داخل فلسطین به عنوان حماس و به عنوان مردم مظلوم بی پناه پابرهنه‌ای که در حمایت این انقلاب قرار گرفته‌اند به عنوان انصارالله، در کشور عراق به عنوان حشدالشعبی؛ اینها اثرات معنویت این انقلاب است.

امام جمعه موقت فیروزکوه خاطر نشان کرد: انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد، استکبار می‌لرزد و به زانو در می‌آید، آن روز دیر نیست.

وی بیان داشت: در داخل کشور، اجانبی به عنوان مزدور و عُمّال استکبار جهانی، فریاد دادخواهی دارند که کشور ما در دام کمونیسم قرار گرفته و در دامن روسیه و چین رفته و اقتدار و استقلال ما کجا رفت! باید به این افراد گفت که اولاً خیلی زود است که شما اظهار نظر کنید؛ ملّت انقلابی ما هیچ نیازی به دلسوزی شما ندارد.

حجت الاسلام سراج افزود: ثانیاً اگر رئیس جمهور بزرگوار و محبوب ما به کرملین می‌رود همان جایی که روزی لنین و استالین علیه ادیان و دین مبین اسلام نقشه می‌کشیدند و رئیس جمهور ما در آنجا نماز اقامه می‌کند، به دنیا نشان می‌دهد که آینده از آنِ اسلام است.

وی خطاب به مردم بیان داشت: آینده از آنِ شما است، انقلاب شما دنیا را به تزلزل در آورده، این انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد و این پرچم به دست صاحب اصلی آن، وجود نازنین حضرت بقیه الله که سلام خدا بر او باد، ان شاءالله می‌رسد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا