اولین نشست خبری تیم های فینالیست جام نبی اکرم (ص) در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، اولین نشست خبری تیم های فینالیست جام نبی اکرم (ص) با حضور محمد صادق اسفندیار رییس هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه، مصطفی عباس نژاد کاپیتان تیم تلم و حسن اسفندیار مربی و مدیر رسانه ای املاک داتیس برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی همچون بررسی کلی مسابقات جام نبی اکرم (ص)، انتظارات از هیات فوتبال و اداره تربیت بدنی، وضعیت مالی تیم های شرکت کننده مورد بحث قرار گرفت.

محمد صادق اسفندیار رییس هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه در این نشست با اشاره به اینکه مسابقات جام نبی اکرم (ص) بعد از دو سال وقفه با ۸ تیم برگزار شد، تصریح کرد: ۲۴ بازی در مرحله گروهی و دو بازی در مرحله نیمه نهایی و در سطح بالایی برگزار شد که اکنون برنامه ریزی لازم برای مسابقه فینال انجام شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان این مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

اسفندیار همچنین در بحث داوری اذعان داشت: در این مسابقات از داوران سطح عالی شهرستانی استفاده شده و در بازی فینال هم از این داوران برای قضاوت بازی استفاده خواهد شد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان فیروزکوه در ادامه نشست به دغدغه های ورزشکاران و پیشکسوتان در این حوزه پرداخت و گفت: از دغدغه های فوتبالی ها و پیشکسوتان عدم برگزاری لیگ رسمی شهرستانی است؛ مقرر شده است برنامه ریزی های لازم برای این امر بعد از جام رمضان لیگ شهرستان انجام شود؛ همچنین با برنامه ریزی هیات فوتبال شهرستان لیگ فوتسال شهرستان با شکل منسجم تر و برنامه ریزی خیلی بهتر انجام می شود.

طبق گفته مربی و کاپیتان های تیم های فینالیست تیم لبنیات تلم بازیکن مصدوم و محروم ندارد، همچنین از تیم املاک داتیس نیز رضا ایلکا بازیکن مصدوم و محمد ایلکا و حمیدرضا ایلکا بازیکنان محروم این مسابقات هستند.

مربی و کاپیتان تیم های فینالیست در پایان اظهار امیدواری کردند که با حضور هیات فوتسال قدم‌های ارزشمندی در راستای فوتسال و فوتبال شهرستان برداشته شود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا