شناسایی قاتل دختر ۱۹ ساله فیروزکوهی پس از ۲۱ سال

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ حسن شاکری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تحقیقات از ریش سفیدان و اهالی روستاهای شهرستان، مأموران پی بردند که در سال ۱۳۷۹ دختری ۱۹ ساله از بالای کوه به پایین پرتاب شده و خانواده مقتول به خیال اینکه فوت دخترشان بر اثر سانحه بوده جنازه مقتول را خاکسپاری نمودند.

فرمانده انتظامی فیروزکوه افزود: با هماهنگی با مقام قضائی و انجام تحقیقات فنی – پلیسی بالاخره پس از ۵ روز متهم لب به سخن گشود و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت: اعترافات متهم به این شرح است: در اردیبهشت سال ۱۳۷۹ حدود ساعت ۲ الی ۳ بعدازظهر در کوه مشغول چیدن سبزی و قارچ کوهی بودم که در مسیر برگشت با مقتول روبرو شدم و پس از جر و بحث و درگیری فیزیکی اقدام به هل دادن مقتول نمودم که به علت شیب زیاد کوه، مقتول به پایین پرت شد و من نیز صحنه جرم را ترک کردم.

به خاطر اینکه سایر محلی‌ها به من شک نکنند همپای اهالی روستا اقدام به جستجو در راستای پیدایش مقتول نمودم و بعد از ۲۴ ساعت اهالی روستا موفق به کشف جسد مقتول که کاملاً دچار جراحت و شکستگی بوده در پایین کوه شدند و خانواده مرحومه به گمان اینکه دخترشان در اثر حادثه از کوه پرت شده بدون تشکیل پرونده قضائی و پزشکی به خاک سپردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا