نهال کاری ١۵ نقطه از شهرستان فیروزکوه در پویش ایران سرسبز

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سرهنگ محمد حیدری منش، فرمانده سپاه فیروزکوه، در دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان با بیان اینکه برای داشتن ایران قوی و مستقل نیازمند حفظ آب، خاک و پوشش گیاهی هستیم، اظهار داشت: با توجه به اهمیت حیاتی منابع طبیعی در زندگی مردم، حفظ این منابع یک وظیفه همگانی است و منحصر به یک دستگاه نیست.

سرهنگ حیدری منش گفت: در پویش ایران سرسبز در ١۵ نقطه از شهرستان فیروزکوه با مشارکت بسیج و اداره منابع طبیعی و شوراهای اسلامی روستاها بذرپاشی و نهال کاری و بوته کاری خواهد شد.

وی با اشاره به محور این نشست اذعان کرد: امروز در مقطعی از زمان هستیم که باید با الگوی دفاع مقدس با همکاری دستگاه های مختلف هم افزایی ایجاد شود و نهاد‌ها و مردم که موتور محرک سازمان‌هایی با روحیه‌ مردمی هستند، باید با یکدیگر تعامل و هم افزایی داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه حفظ منابع طبیعی را «حفظ دارایی مردم» خواند و بیان داشت: در بسیج سازندگی با روحیه خدمت رسانی به مردم این کار مشترک اجرایی خواهد شد.

سرهنگ حیدری منش با اشاره به ظرفیت خوب همدلی بین دستگاه های مختلف و مردم در شهرستان تاکید کرد: با توجه به اینکه نام شهدا بر این پویش، کارگشایی می‌شود و این هم افزایی مضاف بر این می‌شود که این پویش موفق باشد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا