اخلاص و فروتنی از شهید سلیمانی او را عزیز مردم کرد و مکتب حاج قاسم را ماندگار ساخت

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فرمانده سپاه فیروزکوه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم روستای لزور، گفت: سردار سلیمانی نه تنها در عرصه نبرد و میدان جنگ بلکه در هر عرصه‌ای که نیازمند کار جهادی بود حاضر می‌شد به طوری که در جریان سیل و زمین لرزه نیز به یاری هموطنان شتافت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی چهره مردمی بود که علی رغم جایگاه ویژه‌ای که داشت هیچ گاه دچار غرور و تکبر نشد.

سرگرد حیدری منش با بیان اینکه تمام عمر شهید سلیمانی در راه حفظ نظام، اسلام و خدمت به مردم صرف شد، اضافه کرد: این سردار بزرگ رسالت و فلسفه زیستن و زندگی را درک کرده و با دوری از مطامع دنیوی در راه رضایت خداوند گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه مردم روستاها و شهرها به عشق حاج قاسم در جای جای جغرافیای مقاومت مراسم دارند گفت: اخلاص و فروتنی از شهید سلیمانی او را عزیز مردم کرد و مکتب حاج قاسم را ماندگار ساخت.

دکتر حیدری منش، مردمی بودن شهید سلیمانی را از دیگر شاخص های اخلاقی بارز او دانست و گفت: برکات حضور مستمر و همراهی شهید سلیمانی در بین مردم، محبوبیت و رضایت آنها از وی بود که باعث شد به سردار دلها لقب بگیرد.

فرمانده سپاه فیروزکوه با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی به اطاعت محض از رهبری و ولایت فقیه تاکید کرده و هشدار داد که اگر قدر آن را ندانیم سیلی های محکمی از طرف دشمنان خواهیم خورد.

وی با تبیین توصیه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص توجه به ولایت فقیه، افزود: حاج قاسم خود را محو خدا کرده بود، وجودی خالص و پاک‌ داشت و هیچ‌گونه تظاهر و ریا و دوگانگی در رفتار او نبود زیرا انسانی وارسته‌ بود که هدفش پیوستن به خدا بود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا