لایحه 484 میلیارد ریالی بودجه 1401 شهرداری فیروزکوه روی میز شورا / رویکرد مردمی در بررسی بودجه پیشنهادی

به گزارش پایگاه خبری تورنه، شهردار فیروزکوه اظهار کرد: لایحه پیشنهادی بودجه 1401 شهرداری فیروزکوه برمبنای رقمی بالغ بر 484 میلیارد ریال با رشد 42 درصدی نسبت به بودجه امسال به شورای اسلامی شهر برای بررسی و تأیید تحویل شد.

وی افزود: این بودجه با بررسی و تلاش مسئولان و کارشناسان حوزه مالی و درآمد شهرداری در چند ماه گذشته تهیه و رویکرد اجرایی بودجه سال آینده شهرداری فیروزکوه مبتنی بر دستورالعمل ها و بخشنامه 1401 شهرداری‌ها صادره از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نظر گرفته شده است.

علیرضا صادقی در تشریح اهداف مهم شهرداری فیروزکوه در بودجه سال آینده، گفت: تقویت زیر ساخت‌های شهری، اجرای پروژه های عمرانی، ارتقای خدمات شهری و فضای سبز و کنترل نظارت شهری و صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌ها است.

وی گفت: بودجه عمران شهری در سال آینده معادل 40 درصد کل بودجه شهرداری پیش‌بینی شده و تلاش می کنیم تا رقمی بیش از بودجه مصوب را محقق نموده و برای اجرای پروژه ها در سطح شهر هزینه کنیم.

توجه به پیشنهادات مردمی در بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری فیروزکوه

رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه اظهار داشت: بودجه 1401 شهرداری، در بخش عمرانی 193 میلیارد ریال معادل 40 درصد عمرانی و جاری 291 میلیارد ریال معادل 60 درصد، تنظیم و پیشنهاد شده است.

وی افزود: محرومیت‌زدایی محلات شهر از لحاظ امکانات شهری و فضای سبز، هم‌افزایی خدمات بین‌دستگاهی و پیگیری و تسریع در روند اجرای پروژه‌های مهم و توجه به درخواست ها و پیشنهادهای مردمی از موارد مدنظر شورای اسلامی شهر برای بررسی بودجه پیشنهادی است.

لازم به ذکر است که شهرداری ها موظف هستند هرساله بر مبنای پیش بینی منابع درآمدی و طبق قوانین، بودجه سالانه را نسبت به منطقه خود تدوین و اولویت بندی نموده و پس از ارسال و تصویب در شورای اسلامی شهر و تأییدیه کمیته انطباق و استانداری، برای اجرا در سال مدنظر اعمال نمایند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا