مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه غیر حضوری شد / اجباری برای حضور دانش‌آموزان متوسطه نیست

به گزارش پایگاه خبری تورنه، فاطمه سیر با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا و سویه امیکرون، کلیه کلاس‌های درس ابتدایی دوره اول و دوم به مدت سه روز از دوشنبه ۱۱ بهمن تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۳ بهمن به صورت کاملا غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می‌گردد.

وی افزود: حضور مدیران و معاونان، مشاور، مراقب سلامت و نیروهای خدماتی در مدرسه الزامی است و کلیه معلمان در این سه روز در مدرسه حضور داشته باشند و فرایند تدریس مجازی از فضای کلاس درس انجام پذیرد.

مدیریت آموزش و پرورش فیروزکوه تأکید کرد: اگر معلمی مبتلا به بیماری کرونا باشد یا علائم بیماری‌های تنفسی را دارد در صورت داشتن شرایط تدریس در منزل تدریس مجازی داشته باشند.

سیر همچنین در خصوص فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم در شرایط جدید کرونایی تصریح کرد: اجرای برنامه آموزشی به صورت تلفیقی (حضوری- مجازی)، با اختیار دانش‌آموز ادامه می‌یابد؛ به گونه‌ای که هیچ‌گونه الزام و اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست.

وی اضافه کرد: از حضور دانش‌آموزان دارای علائم بیماری تنفسی یا آنفلونزا و کرونا در مدرسه جلوگیری می‌شود و حضور مدیران و معاونان، مشاور، مراقب سلامت و نیروهای خدماتی در مدرسه الزامی است.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا