اختصاص اعتبارات ویژه برای احداث جاده گرمسار به فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اعتبارات استانی و سفر هیأت دولت به استان سمنان ۷۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل این جاده که اتصال مرکز به شمال است، اختصاص یافت.

اردشیر مطهری گفت: در بخش اعتبارات سفر هیأت دولت به استان سمنان ۴۲۰ میلیارد ریال و در اعتبارات استانی ۳۲ میلیارد ریال به تکمیل جاده گرمسار به سمین دشت فیروزکوه اختصاص یافته که تا به امروز از این مبالغ ۸۰ میلیارد ریال تخصیص واریزی انجام شده است.

به گفته وی، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هم حوزه استحفاظی استان تهران برای تکمیل این پروزه واریز شده است.

مطهری گفت: بنا به درخواست مردم و با کمک اداره کل راه و شهرسازی استان و کمک کامیون داران، مسیر جاده گرمسار تا کبوتر دره که مسیر قدیمی و دسترسی در کنار این پروژه است بهسازی و شن ریزی شده تا مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

مطهری افزود: در سفر هیأت دولت برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شهر آرادان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی افزود: از اعتبارات سفر هیأت دولت به استان سمنان، ۶۰۰ میلیارد تومان سهم شهرستان‌های گرمسار و آرادان است که برای پروژه های اولویت دار برنامه ریزی شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: در حوزه اعتبارات نیز در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در شهرستان‌های گرمسار و آرادان ۲۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های توسعه‌ای شهرستان‌های گرمسار و آرادان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا