اختصاص زمین برای ساخت مسکن محرومان

به گزارش پایگاه خبری تورنه، سید پرویز فتاح در نشست با استاندار تهران و فرمانداران استان تهران ضمن تقدیر از زحمات محسن منصوری به جهت انجام کارهای اثرگذار اظهار داشت: در شرایط خاصی کشور را اداره می‌کنیم که وضعیت اقتصادی، مسائل اجتماعی، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی کشور را تحت تاثیر قرار داده که بایستی در این شرایط بیشتر فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: در دولت مردمی می‌خواهیم به مردم خدمت کنیم، در این زمینه تهران همیشه الگوی کشور و منطقه بوده و باید اقدامات مناسبی پیگیری شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: در سفرهای رئیس جمهور، بنیاد شرکت می‌کند و ما در کنار دولت و کم کار دولت هستیم، یکی از وظایف ما در زمینه اقتصادی توجه به تولید است که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می باشد.

فتاح سپس گفت: جهت احداث فاضلاب غرب تهران تونل ۱۰ کیلومتری توسط بنیاد ایجاد شده که فاضلاب تهران باید هدایت شود تا ضمن حفظ منابع آب زیرزمینی، آب های سطحی جمع شده و بازچرخانی صورت گیرد.

وی افزود: موزه میرداماد، ایجاد موزه خودروسازی و بازسازی پلاسکو ظرف دو سال با استانداردهای بین‌المللی از جمله اقدامات بنیاد در تهران می باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم توجه به شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: بنیاد زمین‌هایی در شهرستان‌های تهران از جمله پاکدشت، پرند، پیشوا، دماوند و غیره دارد که می‌توان برای ساخت مسکن محرومان و مسکن ملی اختصاص پیدا داد، در این زمینه برآورد صورت گیرد که کدام زمین مناسب انبوه سازی است تا اقدامات آن توسط ما پیگیر شود.

تأکید استاندار تهران بر اتمام پروژه های نیمه تمام

در ادامه جلسه محسن منصوری با اشاره به وضعیت استان تهران و مساعدت بنیاد جهت حل مشکلات اظهار داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در استان وجود دارد که اعتبار استانی کفاف اتمام آنها را نمی دهد مثلاً بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در شهریار طی ۳۲ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: شهرستان بهارستان به عنوان یکی از شهرستان های محروم در سطح کشور پایلوت محرومیت زدایی شده، منتها عملیات اجرایی جهت ارتقاء وضعیت این شهرستان انجام نشده، در صورت بررسی مجدد تفاهمنامه ای امضا شود تا اقدامات لازم در این شهرستان پیگیری شود.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه اشتغالزایی از دیگر درخواست های ما می باشد که در برخی از شهرستان ها از جمله فیروزکوه محقق شده و تقاضا داریم به کل استان اختصاص پیدا کند و در کنار آن نیز تسهیلات معیشتی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا