افتتاح و کلنگ زنی ۵۸ پروژه در فیروزکوه همزمان با ایام الله دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ابوالقاسم مهری ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص اطلاعات پروژه‌های کلنگ زنی و قابل افتتاح در دهه فجر سال ۱۴۰۰ فیروزکوه اظهار داشت: در این ایام ۵۸ پروژه تولیدی، خدماتی و عمرانی در شهرستان فیروزکوه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه از افتتاح و کلنگ زنی ۵۸ پروژه در این شهرستان با اعتباری بالغ بر یکصد و چهل میلیارد و چهار صد و بیست و هشت میلیون و سیصد هزار تومان در دهه فجر سال جاری ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: با اجرا و بهره برداری از این تعداد پروژه زمینه اشتغال برای ۸۴ نفر به طور مستقیم فراهم خواهد شد.

مهری گفت: اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح به تعداد ۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد و سی و چهار میلیارد و صد و نوزده میلیون و دویست هزار تومان و اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی به تعداد ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و سیصد و نه میلیون و صد هزار تومان می‌باشد.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: ۳ پروژه روستایی در بخش عشایری و فاقد دهیاری از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده توسط فرمانداری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هشتصد و بیست میلیون تومان، (احداث حمام ضد کنه در مناطق عشایری بخش ارجمند، تجهیز چاه و خط لوله انتقال به مخزن آب روستای ماهیان، پروژه برق رسانی به روستای حسن آباد)، ۷ پروژه روستایی در بخش ارجمند و مرکزی شهرستان فیروزکوه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۹۴ میلیون و دویست هزار تومان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده که ۶ پروژه در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و نهصد و نود و چهار میلیون و دویست هزار تومان که شامل بهسازی و ایمن سازی، نام گذاری معابر، نصب تابلو و پایش تصویری، آسفالت معابر، اجرای روشنایی معابر، پوشش انهار، زیرسازی و آسفالت روستاهای امیریه، هرانده، سرخدشت، حصار بن، سیمین دشت و جلیزجند می‌باشد و بخش ارجمند ۱ پروژه با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان که شامل نصب دوربین پلاک خوان و نظارتی می‌باشد.

وی گفت: اعتبارات عمرانی شهر‌های ارجمند و فیروزکوه نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۵ میلیارد تومان افزایش یافته است که این مبلغ تا پایان سال به ۱۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

مهری گفت: اولویت ما حفظ سلامت مردم است و برای برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی و فرهنگی شهرستان سعی بر این است تا این جشنواره ها با توجه به شرایط موجود مدیریت شود.

فرماندار فیروزکوه افزود: در خصوص برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در روز‌های آینده با توجه به شرایط کرونایی شهرستان و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا