تردد بدون تجیهزات زمستانی در جاده هراز و فیروزکوه ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری تورنه، ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی و جوی محورهای هراز، فیروز‌کوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم، گفت: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز با بارش شدید برف همراه بوده و تردد به سهولت در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل راهداری با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر و مشغول پاکسازی سطح جاده‌ها هستند، گفت: به دلیل بارش برف سطح محورهای هراز و فیروزکوه لغزنده بوده و رانندگان باید با احتیاط بیشتری تردد کنند اما تردد وسایل نقلیه بدون مشکل در جریان است.

او با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تأکید کرد: تردد در محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به حرم روان و عادی گزارش شده است‌.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: مسافرانی که سفر ضروری در پیش ندارند از ورود به محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه خودداری کرده و مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

او بیان کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و از ورود خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن هستند جلوگیری به عمل می‌آورند.

کهریزی گفت: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری کم خطر را سپری کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، یادآور شد: مسافرانی که الزام به شروع سفر دارند، میبایست با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی مانند زنجیر چرخ، پوشاک گرم و غذای کافی، باک پر از بنزین، همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شوند و عوامل پلیس راه از ورود خودروهایی که این تجهیزات را به همراه نداشته باشند جلوگیری به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا