تیم مذاکره کننده در صورت رفع کامل تحریم ها توافق را امضا کند

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حجت الاسلام حسن حیدری در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه گفت: یکی از اصول مهم سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های زندگی، اصل دوری از تکلف است چرا که بخشی از مشکلات زندگی، به خاطر تکلفات، رسوم بد، توقعات بیجا و زیاده خواهی ها می‌باشد و سبک و سیره زندگی معصومین علیهم السلام بر دوری از تکلف و زحمت انداختن دیگران بود.

حیدری با تاکید بر اینکه در مهمانی‌ها، تهیه جهیزیه و… باید از تکلف و خرج‌های غیر ضروری اجتناب کرد افزود: اگر معیار ما راضی کردن مردم باشد، بهترین غذا و جهیزیه و… را تهیه کنیم، دوباره اشکال می‌کنند. معیار باید رضایت الهی و سیره معصومین علیهم السلام باشد.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: دو عنصر مهم روحیه جهادی، خستگی ناپذیر بودن و داشتن انگیزه الهی است و حفظ خون شهدا و تداوم انقلاب، فقط وظیفه مسئولان نیست، هرچند وظیفه آنها سنگین‌تر است.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان داشت: اگر مسئولان به درستی به وظایف خود عمل نکردند، وظیفه ما ساقط نمی‌شود. ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز دشمن بر دو عرصه جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و شناختی تمرکز دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخل، در جنگ اقتصادی سهیم باشیم گفت: شکست جنگ رسانه‌ای دشمن و بی اثر کردن تبلیغات آنها، در گرو ترویج فرهنگ تبیّن، تحقیق و راستی آزمایی اخبار در جامعه است.

حیدری اظهار داشت: مردم نباید هر خبری را باور کنند تا درباره صحت و سقم آن، تحقیق کنند و بازی رسانه‌ای دشمنان و غرب زدگان داخلی، درصدد است تا با قطعی نشان دادن توافق و منعطف کردن ایران، شرایط خود را بر تیم مذاکره تحمیل کرده و آنها را در موضع انفعال قرار دهند ولی بدانند ایران اسلامی دیگر فریب نقشه‌های آنها را نخواهد خورد و این بار پای توافقی را امضا خواهد کرد که همراه تضمین قطعی و تحقق عملی رفع تحریم‌ها باشد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا