چالش اصناف در تعطیلی های کرونایی

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مجتبی درویش متولی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از شرایط فعلی تمرکز بیشتر بر رعایت دستورالعمل ها و رویه های صادره ستاد ملی مبارزه با کروناست.

وی افزود: بنابراین لازم است ضمن تأکید بر دریافت دز سوم واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی برای سلامت جامعه و خانواده بزرگ اصناف و اجرای بهینه آن و همچنین تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل هوشمند و با مدیریت کرونا بر بستر سامانه امید تلاش کرد تا از این مرحله عبور کرد.

رئیس اتحادیه پارچه، پوشاک و اسباب بازی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به شرایط نامطلوب بازار، تورم، گرانی، کمبود نقدینگی برای تهیه جنس و برخلاف تصور ابتدایی اپیدمی کوتاه مدت دیگر نمیتوان با تعطیلی مشاغل ادامه داد، چرا که این ویروس تمام شدنی نیست و دوره آن هم کوتاه مدت نیست و نباید شغل و ارائه خدمات کالا به مردم و معیشت کاسب دچار مشکل شود.

درویش متولی اشاره داشت: پوشاک و اصناف همگن اولویت نخست مردم نیست بلکه اقلام مصرفی و آذوقه نخستین اولویت مردم برای تهیه مایحتاج است و تا زمانی که این اقلام را تهیه نکنند به دنبال تهیه پوشاک و غیره نیستند.

وی با بیان اینکه جشنواره نوروزی در حوزه پوشاک برگزار می شود گفت: نمایشگاهی به وسعت ایران با محوریت اتاق و اتحادیه اصناف از اول بهمن تا ۲۵ فروردین و بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار که هر فروشگاه با گرفتن مجوز از اتحادیه و نصب بنر و تخفیف لازم میتواند در این طرح مشارکت داشته باشد.

رئیس اتحادیه پارچه، پوشاک و اسباب بازی شهرستان فیروزکوه در پایان گفت: از عموم همشهریان و مشتریان گرانقدر استدعا دارم به جای خرید در فضای مجازی و شهرهای همجوار از کسبه نجیب حمایت کنید، قطعا با حمایت شما کسبه مجاب به فروش بیشتر و سود کمتر خواهند شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا