آغاز به کار فیبرنوری خانگی در همه شهرها

به گزارش پایگاه خبری تورنه، عیسی زارع‌پور در پست اینستاگرامی نوشت: روز گذشته در مراسم آغاز واگذاری پورت‌های پرسرعت فیبر نوری، در دو شهر مقدس مشهد و قم تست سرعت انجام شد که در مشهد نتیجه بیش از ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه و در قم نزدیک به یک گیگابیت بر ثانیه بود که مایه خوشحالی بود. با فیبر نوری دیگر محدودیت سرعت مفهوم نخواهد داشت و بستر شبکه برای انواع خدمات مورد نیاز مردم آماده خواهد شد.

وزیر ارتباطات افزود: هرچند در ارتباطات همراه وضعیت به نسبت بهتری داریم اما در ارتباطات ثابت عقبی هستیم که به فضل خداوند و با تلاش خانواده بزرگ ارتباطات کشور به سرعت جبران می‌کنیم و تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون پورت مبتنی بر فیبر نوری در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به زودی کار اجرایی فیبر نوری خانگی در همه شهرها آغاز می‌شود. یا علی مدد گفته‌ایم و با سرعت به سوی یک شبکه پرسرعت و با کیفیت حرکت می‌کنیم.

وزیر ارتباطات گفت: هموطنان عزیز می‌توانند پیشرفت این پروژه و وضعیت آن در استان خود را از طریق سایت www.iranfttx.ir دنبال کنند و در آینده می توانند با وارد کردن کد پستی محل سکونت خود، از زمان تقریبی فعال شدن این پروژه در محله خود مطلع شوند.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا