اختصاص ۱۰ درصد از برنامه تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ به اشتغال سربازان ماهر منقضی از خدمت

به گزارش پایگاه خبری تورنه، حشمت اله عسگری در جلسه قرارگاه مهارت آموزی سربازان با تاکید بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات توسط بانک های عامل به سربازان مهارت دیده منقضی از خدمت اظهار داشت: پیگیری های لازم جهت ارائه تسهیلات ارزان قیمت به سربازان مشمول صورت گرفته و منابع تسهیلاتی به میزان کافی در سطح استان وجود دارد.

وی ادامه داد: آموزش ها باید در راستای نیازها باشند و این مستلزم نیازسنجی و تعامل و همکاری بیشتر بین دستگاه های اجرایی و ستاد کل نیروهای مسلح می باشد و در این راستا دستگاه های اجرایی نیازهای خود را احصا و در اختیار ستاد کل قرار دهند و متقابلا نیروهای آموزش دیده هم بر حسب موقعیت مکانی و نوع آموزش احصا و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرک های صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی عنوان کرد: ظرفیت بالفعل خوبی در صنایع استان وجود دارد به گونه ای که بسیاری از واحدهای تولیدی افتتاح شده در ایام دهه مبارک فجر نیازمند استفاده از نیروهای ماهر و آموزش دیده می باشند.

عسگری با تاکید بر اهمیت اشتغال سربازان ماهر گفت: ۱۰ درصد از برنامه تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۱ به اشتغال این عزیزان اختصاص می یابد و دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در این خصوص به عمل آورند.

وی همچنین بر ضرورت الزمات قانونی این موضوع تاکید کرد و افزود: تکالیف تسهیلاتی برای بانک های عامل در قانون بودجه سال ۱۴۰۱روند اشتغالزایی و جذب تسهیلات توسط سربازان مهارت دیده را تحکیم و تسریع خواهد بخشید.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا