استاندار تهران: بی‌توجهی به حل مشکل مردم اعتقاد آنان را به انقلاب سست می‌کند

منبع خبر:

ایرنا
استاندار تهران گفت: بی توجهی به مشکلات مردم و حل نشدن مسائل آنان از مواردی است که می‌تواند اعتقاد آنان را به انقلاب سست کند.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محسن منصوری شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر که در مصلای خیرآباد ورامین برگزار شد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هر زمان که به حضور مردم نیاز داشت، آنان به صحنه آمده و با ظرفیت خود کارهایی انجام دادند که شاید دستگاه‌های حاکمیتی از انجام آن عاجز بودند.

وی با اشاره به این که مقاومت و ایستادگی مردم موجب فرو ریختن دیوارهای تحریم شده است،  اظهار داشت: دشمن برای مقابله با مردم ایران، هر آن چه در توان داشت، به میدان آورد ولی مقاومت و ایستادگی مردم باعث شد تا دیوارهای تحریم فرو ریخته و ناکارآمد شود.

وی تأکید کرد: با وجود شکست تحریم‌ها خارجی، همچنان کشور از تحریم‌های داخلی رنج می‌برد و برای رفع این تحریم‌ها باید چاره‌ای اساسی اندیشید.

استاندار تهران اظهار داشت: امروز شاهدیم که با کاهش آثار تحریم‌ها، فروش نفت به طور چشمگیری افزایش یافته ولی تحریم‌های داخلی همانند مدیری که شایستگی مدیریت ندارد و فرایند تولید را زمین‌گیر می‌کند به کشور صدمه وارد می‌کند.

منصوری یکی از عوامل سست شدن ریشه‌های انقلاب را جدا شدن مسوولان از مردم دانست و افزود: این که یک مسوول خود را از مردم جدا بداند، ریشه در نگاه استکباری برخی از مدیران دارد که همچون موریانه، ریشه‌های انقلاب را می‌خورد و موجب تضعیف انقلاب می‌ود.

وی گفت: حقوق‌های نجومی و زندگی‌های مرفه و آن چنانی برخی از مدیران در محیط‌های خاص نشأت گرفته از خوی استکباری دارد، در حالی که ساده زیستی از درس‌ها و آموزه‌های مهم امام راحل بود که باید به برخی از مسوولان آن را گوشزد کرد.

استاندار تهران اظهار داشت : بیش از ۱۰ سال است که مردم شرایط سخت و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها را به خاطر انقلاب تحمل کرده‌اند و انتظار دارند که مسوولان نیز در چنین شرایطی زندگی کنند.

وی تأکید کرد: بی‌توجهی به مشکلات مردم و حل نشدن مسائل آنان از جمله مواردی است که می‌تواند اعتقاد مردم به انقلاب را سست کند، مردمی که در همه شرایط پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند، لایق بهترین خدمات هستند.

وی تکیه بر ظرفیت‌های مردمی را از ویژگی‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: مردم در تمامی حوزه‌ها اقتصادی، سیاسی و فرهنگی می‌توانند یاور مسئولان باشند. به فرموده رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی معتقد به اصول انقلاب بود و این مهمترین درس مدیریت است که نباید با نگاه‌های سیاسی و جناحی، شایستگی‌ها کنار گذاشته شود.

منصوری گفت: اگر مدیری دچار لغزش شود، شایستگی مدیریت جامعه را ندارد و باید جای خود را به افراد  معتقد، مؤمن و خدمتگزار دهد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا