برنامه ریزی برای اجرای کارناوال نوروزی در فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، نوروز خوانی و سنت پسندیده حرکت کارناوال نوروزی فارغ از اینکه حس امید و سر زندگی به شهروندان می دهد جلوه ای مناسبی از شهرستان در نزد مسافرین نوروزی نیز متجلی کرده که این به نوبه خود برای بعد فرهنگی شهرستان مناسب است.

حسن شهرآشوب هنرمند و سرپرست گروه هنری دلشاد که در طی سال های اخیر زمام اجرایی این اثر هنری را بر عهده داشت امسال نیز به این مهم اهتمام ورزیده و طی مصاحبه از آمادگی کامل تیم هنری خود برای اجرای کارناوال نوروزی 1401 خبر داد.

وی ضمن تشکر از مجموعه مدیریتی شهرستان به ویژه جناب آقای سید حسن حسینی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جناب آقای علیرضا صادقی شهردار فیروزکوه در تشریح این موضوع گفت: اقدامات قانونی اخذ مجوز این اثر هنری در حال انجام و امید داریم در قالب زمانبندی مشخص مجوز اجرای این اثر هنری صادر شود.

حسن شهرآشوب تمهید منابع مالی را اصلی ترین دغدغه برگزاری این ویژه برنامه نوروزی دانست و گفت: رایزنی های مناسبی با تنی چند از مسئولین شهرستان و مدیران واحد های تولیدی برای تأمین سر فصل های مالی این برنامه انجام شده و امید داریم با تحقق آن، امسال هم بتوانیم فضایی شاد و مطبوعی در سطح شهرستان حاکم کنیم.

این هنرمند نام آشنای شهرستان با اشاره به اینکه متون اجرای کارناوال نوروزی به تأیید مراجع ذی صلاح رسیده است گفت: هماهنگی درون سازمانی گروه منجمله هماهنگی گروه موسیقی، ساخت دکور، لباس فرم و … نیز در شرف انجام است.

شهرآشوب تصریح کرد: در صورت صدور مجوز کارناوال نوروزی در 3 روز آخر سال 1400 یعنی روزی های 26، 27 و 28 اسفند ماه در سطح شهر به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه به دلیل برخی از ملاحظات کاری در روز تحویل سال برنامه ای نخواهیم داشت گفت: در صورت صدور مجوز از روز 26 لغایت 28 اسفند در نوبت صبح در مسیر خلاف میدان سپاه تا میدان امام علی (ع) و عصر ها از میدان سپاه به سمت میدان معلم حرکت کارنوال نوروزی توام با موسیقی و اجرای خیابانی را خواهیم داشت.

شهرآشوب خاطر نشان کرد: برای معرفی بهتر هنرمندان شهرستان در حال رایزنی برای اجرای در محوطه برج میلاد کلان شهر تهران نیز هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: ماهیت اجرای این اثر هنری برای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان است و امید می رود با طی نمودن مراحل قانونی و صدور مجوزات لازم به سهم خویش بتوانیم در تداعی لحظات شاد و مطبوع برای شهروندان نقش آفرین باشیم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا