تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا نمی‌رود

به گزارش پایگاه خبری تورنه، در متن ایمیل ارسالی دبیر به بوریس بومگارتنر قهرمان جهان و المپیک و رییس فدراسیون کشتی آمریکا آمده است:

بسیار متأسفم اعلام کنم که تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران بدلیل عدم اعطای روادید به ۶ نفر از اعضای این تیم، عملا امکان حضور و شرکت در مسابقه دوستانه با تیم ملی آمریکا را ندارد. متاسفانه صادر نشدن روادید از سوی مقامات کشور شما به رغم تمامی مقدمات انجام شده از سوی اعضاء تیم ایران و ارائه همه مدارک لازم و پیگیری‌های مکرر بعدی رقم خورده است.

ناخرسندم که اعلام کنم تا این لحظه ویزای ۲ کشتی‌گیر، مربی تیم، سرپرست تیم و داور المپیکی فدراسیون و اینجانب بعنوان رییس فدراسیون صادر نشده است و لذا چاره‌ای جز اعلام لغو سفر برای اینجانب باقی نمانده است.

همچنین مایلم اعتراض خود را نسبت به برخورد غیرمحترمانه و دور از ادب برخی عوامل سرکنسولگری آمریکا در دبی با سرپرست تیم ملی کشتی ایران که ایشان را حدود ۵ ساعت تحت مصاحبه‌ بازجویی‌گونه قرار دادند، اعلام‌ نمایم.

شخصا اطمینان دارم که شما و کشتی‌گیران خوب آمریکایی نقشی در این جریانات سیاسی ضد ورزشی نداشته‌ و ندارید.

علاقمند بودم در پی دعوت محترمانه شما برای درکنار هم ورزش کردن و از همدیگر یادگرفتن که هدف این مسابقه بود، این رویداد صرفا ورزشی انجام شود. اکنون که به دلایل غیرورزشی، این امکان در آمریکا فراهم نیست، مایلم از شما و تیم ملی کشتی آمریکا دعوت کنم تا در اولین فرصت ممکن به ایران بیایید و این دیدار دوستانه در ایران انجام شود.

اطمینان می دهم که هموطنان کشتی دوست و میهمان‌نواز من، با آغوش باز از شما استقبال خواهند کرد.

دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا قرار بود ۲۳ بهمن‌ (۱۲ فوریه)  ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در زمین «گلاوب لایف» در «آرلبنگتون» تگزاس برگزار شود.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا