رونمایی از پوستر عهدواره چله مهدویت در شهرستان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه از پوستر عهد واره چله مهدویت با محوریت نقاشی در سالن جلسات فرمانداری رونمایی شد.

سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در خصوص عهد واره چله مهدویت بیان داشت: سلسله رویداد‌های مردمی دهه فجر تا نیمه شعبان با عنوان عهدواره سراسری چله مهدویت به همت تشکل‌های هنری مردمی و با پشتیبانی نهاد‌های حاکمیتی برگزار می‌شود.

وی افزود: نقش مهدویت و انتظار در ایجاد پیشرفت تحرک و بالندگی در جامعه، امید به آینده در جامعه مهدوی، عدالت گستری به عنوان شاخه اصلی آرمان مهدویت، انقلاب اسلامی مردم ایران زمینه ساز انقلاب جهانی موعود و جایگاه منجی در مذاهب اسلامی و سایر ادیان الهی از محور‌ها و موضوعات مسابقات بخش نقاشی این عهدواره است.

حسینی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار نقاشی خود را در دوبخش دیجیتال و غیر دیجیتال تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ به دبیرخانه این عهدواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: متقاضیان تصاویر آثار خود را (حداکثر ۳ اثر) در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و با وضوح ۲۵۰۰ پیکسل و ۳۰۰ dpi ارسال نمایند.

علاقمندان آثار خود را در سایت عهدواره به نشانی عهد ahdvare۴۰.ir کنند یا از طریق پست الکترونیک firouzkoh@farhangmail.ir ارسال کنند.

در ادامه مهری فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر بیان داشت: عهدواره سراسری چله مهدویت با مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به صورت سراسری در حال برگزاری می باشد و امید است به همت ستاد شهرستان و با حسن انجام کار و تلاش و توان همه دستگاه های عضو ستاد در شهرستان این عهدواره به قوت و زیبایی کامل برگزار شود.

وی در ادامه همکاری شهرداری ها، بخشداری ها و دستگاه های فرهنگی و هنری را در اجرایی شدن این عهدواره مهم دانست و اظهار داشت: امیداوریم خروجی خوبی داشته باشیم و با بینش و مدیریت اجرایی شایسته و استفاده از پتانسیل های موجود بتوانیم در این امر موفق باشیم.

در انتهای مراسم از پوستر عهدواره چله مهدویت رونمایی شد.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا