موظف به پاسخگویی حداکثری به مطالبات مردم هستیم

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پاکدشت که در محل سالن ابوریحان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که در ایام ماه مبارک رجب و در آستانه مبعث حضرت رسول(ص) این برنامه را برگزار می کنیم.

وی با تشکر از زحمات جمارانی فرماندار پیشین پاکدشت افزود: انصافا در طول چهارماه از ایشان جز رعایت اصول و آداب اداری مشاهده نکردم و با کمترین حاشیه امور را پیگیر بودند، اما به صورت طبیعی در تغییر دولت ها این تغییرات نیز طبیعی است.

استاندار تهران خطاب به فرماندار جدید تاکید کرد: توقع از فرماندار این شهرستان بسیار سنگین است و حساسیت ها و همچنین ظرفیت های این شهرستان بسیار بالاست.

منصوری سپس گفت: وجود مراکز امنیتی نظیر پارچین و سد ماملو در کنار ظرفیت های اقتصادی و صنعتی و هچنین ظرفیت منحصر به فرد مردم شهرستان پاکدشت این شهرستان را به شهرستانی با اهمیت در جغرافیای سرزمینی استان تهران تبدیل کرده است.

وی عنوان کرد: مردم شهرستان پاکدشت در زمره شریف ترین و عزیزترین مردم استان تهران قرار دارند و وجود خانواده های چند شهید در این شهرستان تکالیف مدیریتی ما را سنگین تر می کند و همه ما وامدار خون شهدا هستیم.

استاندار تهران اظهار داشت: در دولت سیزدهم خود را پاسخگو به مطالبات مردم می دانیم و از فرماندار جدید توقع کار شبانه روزی و مجاهدانه دارم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تصریح کرد: مدیریت فرماندار باید مبتنی بر فکر، دقیق و هدفمند، مردمداری و بر مدار حرکت مومنانه باشد و کشور را باید مردم پایه اداره کنیم، همچنین در مقیاس ظرفیت و توان مدیریتی مولفه های حکمرانی اسلامی را پیاده کنیم.

وی افزود: در واگذاری مسئولیت ها مکلفیم انقلابی ترین و کارآمدترین افراد را انتخاب کنیم که مشکلات مردم را حل کند و حل مساله مردم مولفه اصلی حکمرانی اسلامی است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برخی استدلال می کنند که چون منابع و پول نداریم، نمی توانیم کار کنیم و این سخن اشتباه است چون با علم به این شرایط دولت را تحویل گرفتیم و به برکت وجود مردم و خون شهدا می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

منصوری تاکید کرد: از اصول دیگر حکمرانی اسلامی محور قرار دادن روحانیت اصیل در حل مشکلات مردم شهرستان است، چراکه کشور ولایی است و بر همین مبناست که پیشرفت های بزرگی در کشور رقم می خورد و ممکن است در جایی مدیری به امام جمعه ای هم نقد داشته باشد اما قاعده را نباید به هم بزنیم.

وی همچنین گفت: مسئولان اجرایی بدانند که نمازهای جمعه پایگاه های مردمی و فرهنگی است و باید بی واسطه بین مردم در این مراکز حضور داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

استاندار تهران افزود: باید در مدیریت جدید کشور کادرسازی انجام شود و ۱۲ فرماندار استان تهران را از میان جوانان انتخاب کردیم و به فرمانداران هم عرض کردم که معاونین و بخشداران را از میان جوانان مومن و ارزشی شهرستان انتخاب کنند.

منصوری اظهار داشت: عقل حکم می کند که از تجارب دیگران در مدیریت بهره بگیریم و بر این مبنا عقل در خیلی از جاها از علم پیشی می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه خود می دانم که به صورت ویژه مشکلات شهرستان پاکدشت را مرتفع کنم و از مواردی که مقام معظم رهبری از مسئولین مطالبه کرده اند کارسپاری به گروه های جهادی و مردمی است و باید این مطالبه معظم له را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا