نورافشانی و طنین بانگ “الله اکبر” در آسمان فیروزکوه

به گزارش پایگاه خبری تورنه، همگام با سراسر ایران اسلامی در خجسته شب 22 بهمن 1400 و همزمان با فرا رسیدن سالروز چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی، بانگ الله اکبر در خطه ولایی و شهید پرور فیروزکوه طنین انداز شد و مردم با رفتن به پشت بام ها در ساعت ۲۱ ندای تکبیر سر دادند.

این در حالی بود که شهرستان فیروزکوه طی شب ها و روزهای گذشته ایام بسیار سردی را تجربه می کرد، اما این موضوع ذره ای از اعتقادات آنان به نظام اسلامی نکاسته بود و با حضور پرشور بر پشت بام منازل، تجدید عهدی با رهبر فرزانه انقلاب، نائب بر حقش و خون شهدا بستند.

گفتنی است؛ همزمان مراسم نورافشانی و آتش بازی با هماهنگی شورای اسلامی شهر، شهرداری فیروزکوه و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در نقاط مختلف شهر انجام شد و فضای شهر حالتی درخشان، زیبا و خاطره انگیز به خود گرفت.

تا ساعاتی دیگر نیز مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان فیروزکوه بار دیگر با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید عهدی با آرمان های انقلاب خواهند بست و همچون همیشه فریاد استکبارستیزی سرخواهند داد.

گفتنی است؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا (جمعه) از مقابل آستان مقدس امام زاده اسماعیل(ع) به سمت مسجد امام حسین (ع) برگزار می شود.

 

 

 

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا