کار مرکز تعویض پلاک فیروزکوه به کجا رسید؟

به گزارش پایگاه خبری تورنه، مرکز تعویض پلاک در هیچ یک از شهرستان های شرق استان تهران وجود نداشته و قریب به اتفاق فیروزکوهی ها بعد از انجام معامله خودروی خویش برای طی نمودن این روند به مرکز تعویض پلاک اتحاد واقع در شرق کلان شهر تهران مراجعه می کنند.

مهری در تشریح این موضوع گفته بود طی دیداری که به اتفاق نماینده حوزه انتخابیه فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی با سردار هادیان فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا داشته وعده راه اندازی این مرکز در شهرستان فیروزکوه داده شده است.

میثم کیانی سرمایه گذار و مجری طرح مرکز تعویض پلاک شهرستان فیروزکوه نیز در تکمیل این گزارش گفت: مراحل اولیه دایر شدن این مرکز از تأییده، فراخوان و بررسی مکان مورد نظر توسط پلیس راهور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انسانی مرکز برای طی نمودن دوره های آموزشی و انجام استعلامات لازم به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند افزود به دلیل اینکه نیروهای مرکز تعویض پلاک با اسناد و مدارک حساسی سر و کار دارند، آموزش کافی، پیش نیاز لازم برای شروع فعالیت آن ها محسوب می شود.

میثم کیانی در تشریح مرکز تعویض پلاک گفت: این مرکز مانند مراکزی چون اتحاد و خاوران نبوده و به عنوان مرکز خدمات خودرویی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: حسب هماهنگی های انجام شده تعدادی شماره انتظامی برای شهرستان صادر و این پلاک ها تحویل پلیس راهور می شود؛ متقاضایانی که قصد تعویض پلاک دارند به دفتر خدمات خودرویی مراجعه و بعد از انجام روالی مشخص شماره انتظامی منحصر به فردی که در انبار پلیس راهور وجود داشته به وی تخصیص داده می شود.

کیانی سیاست اصلی دفاتر خدمات خودرویی را تسهیل در روند امورات مردمی عنوان کرد و گفت: حسب این سیاست، شهرستان ها به دفاتر خدمات خودرویی مجهز و امورات مربوط به شماره انتظامی خودروی آنان در شهرستان ها انجام خواهد شد./صدای فیروزکوه

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا