گلایه شهروند از نیمه کاره ماندن آسفالت شهرک مخابرات فیروزکوه + پاسخ شورا

به گزارش پایگاه خبری تورنه، شهروندی با ارسال عکس و پیام خواستار پاسخ شورا و شهرداری در خصوص دلایل نیمه کاره ماندن لکه گیری آسفالت شهرک مخابرات و عدم نامگذاری معابر شد.

متن پیام شهروند به شرح زیر است.

سلام

بی زحمت مطرح کنید چرا لکه گیری آسفالت شهرک مخابرات را نیمه کاره رها کردن و در جای دیگر مشغول شدند با گذشت ۲ هفته لکه گیری شهرک مخابرات نیمه کاره ماند.

سوال دوم شخصا حداقل ۳بار خدمت مسئولین شهرداری رسیدم برای نصب تابلو و نام گذاری شهرک مخابرات بسیاری از کوچه ها تابلو نامگذاری ندارد ودر ضمن ساختمان ها نیز پلاک ندارد و آدرس دهی بسیار مشکل شده

سپاس از پیگیری شما و مسئولین خدوم در صورت اجرا یا پاسخ (شهروند محترم از شهرک مخابرات)

پاسخ عباس شجاع، نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون عمران، برنامه و بودجه و محمد اسفندیار سخنگوی شورای اسلامی شهر فیروزکوه به مطالبه شهروند به شرح زیر است.

با سلام
با توجه به اجرای طرح فاضلاب شهری برخی معابر نظیر شهرک مخابرات بعنوان مسیر اصلی حفاری تعیین خواهد شد و منتظر اعلام نقشه مسیر حفاری هستیم، هرچند با تلاش واحد عمران شهرداری تا حدودی از حالت قبلی خارج شده و بهسازی صورت گرفته است.

در خصوص نامگذاری معابر و کوچه ها در جلسات قبلی شورای اسلامی شهر نامگذاری کوچه های باقیمانده و حتی برخی نام های پیشنهادی نظیر مدافعان سلامت، ورزش و هلال احمر نیز مد نظر قرار گرفته و برای تصویب به کمیته تطبیق ارسال گردید و به محض وصول به واحد فضای سبز جهت اجرا ارجاع خواهد شد.

در خصوص مسیر بعد از زیرگذر نیز با توجه به مشکل اهالی منطقه، شهرداری قصد ایجاد کانال هدایت آب سطحی و اتصال آن به کانال موجود در زیرگذر را دارد و به حول قوه الهی و تلاش همکاران طی یکی دو ماه آینده این امر محقق خواهد شد و پس از آن روکش آسفالت انجام خواهد شد.

در پایان از صبر، شکیبایی و همراهی شهروندان عزیز و فهیم فیروزکوه در اجرای پروژه های شهری صمیمانه سپاسگزاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا