پیگیری مشکلات مردمی / ترمیم دیوار ساحلی خیابان تختی فیروزکوه به زودی آغاز می شود

خبرنگار:

طاهره حاجی مزدارانی
شهردار فیروزکوه در خصوص ترمیم دیوار ساحلی تختی گفت: اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی شده و کارهای طراحی و مشاوره با سرعت انجام شده است؛ در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم، پس از انتخاب پیمانکار ظرف هفته های آتی این پروژه عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، شهردار فیروزکوه با اشاره به وقوع سیل در سطح شهرو خسارات ناشی از آن به دیواره‌های ساحلی در محدوده حد فاصل پل راه آهن تا انتهای تختی گفت: با تلاش و پیگیری فرماندار شهرستان فیروزکوه از محل اعتبارات بحران مبلغی جهت تعمیر و بازسازی دیواره های ساحلی تخصیص داده شد.

علیرضا صادقی ادامه داد: از همان ابتدای وقوع سیل ما نقاطی که مشکل پیدا کرده بود را شناسایی کردیم که شامل پل راه آهن است که پایه ها و فونداسیون باید ترمیم شود و بحث دیواره زیر مغازه هاست که باید هر چه سریعتر ترمیم و از خراب شدن و سقوط مغازه ها جلوگیری شود.

وی در خصوص گلایه اهالی کوچه شهید همدانی‌ گفت: کوچه شهید همدانی‌ که بعد از شسته شدن فونداسیون تخریب شده است باید تخریب و بازسازی کامل شود و چند نقطه نیاز به ترمیم دارد تا در صورت وقوع سیل شاهد این گونه اتفاقات نباشیم.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز پیش‌بینی شده و کارهای طراحی و مشاوره با سرعت انجام شده است؛ در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار هستیم، پس از انتخاب پیمانکار ظرف هفته های آتی این پروژه عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

صادقی در پایان اشاره به درخواست بانویی که به گرفتگی و بسته شدن دریچه آب گلایه داشت، گفت: دریچه ترمیم و بازسازی شده است و مشکلی برای عبور دهی آب در آن کوچه نخواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا