تجهیز آتش نشانی و خدمات شهری فیروزکوه در دستورکار شورا و شهرداری

خبرنگار:

سید مجتبی حسینی
رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه با تشریح آخرین مصوبات شورا گفت: در هفته های اخیر مواردی همچون اعطای مجوز به شهرداری جهت تجهیز حوزه خدمات شهری و ایستگاه آتش نشانی و خرید چند دستگاه خودرو تصویب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمدرضا شهرآشوب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: شورای ششم در یکسال فعالیت خود، 1366 مکاتبه داشت که 523 مکاتبه و جلسه خارج شهرستانی بابت پیگیری و گره گشایی مشکلات شهر و مردم بود و نتیجه آن در دریافت بودجه های مناسب برای اجرای کارهای عمرانی شهر، قابل مشاهده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه افزود: شورای ششم در 14 مرداد 1400 فعالیت خود را آغاز کرد و پس از یکسال فعالیت تا 22 مرداد 1401، 102 جلسه رسمی و 184 مصوبه داشت.

وی ضمن تقدیر از اعضای کمیته انطباق فرمانداری جهت همکاری و همراهی مجموعه مدیریت شهری گفت: تمام مصوبات تا 22 مرداد 1401، با توجه به رعایت موارد قانونی در کمیته انطباق مصوب شد.

شهرآشوب بیان داشت: در هفته های اخیر نیز مواردی همچون اعطای مجوز به شهرداری جهت تجهیز حوزه خدمات شهری و ایستگاه آتش نشانی و خرید یک دستگاه تانکر آب، یک دستگاه لودر، یک دستگاه نیسان سایپا جک دار و یک دستگاه وانت 2 کابین شاسی و واریز سهم شهرداری بابت دریافت یک دستگاه خودرو نیمه سنگین آتش نشانی تصویب شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به درخواست شهروندان مواردی همچون اجرای دیوار سنگچین حائل واقع در شهرک کوهسار و کوی کوهستان 17 و اعطای مجوز به شهرداری جهت برگزاری مناقصه عمومی و انعقاد قرارداد با پیمانکاران واجد شرایط جهت لکه گیری و آسفالت سطح شهر نیز مصوب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فیروزکوه تصریح کرد: جلسات شورا علنی است و غیر علنی نیست و همان طور که بسیاری از شهروندان در جلسات حضور داشتند سایر شهروندان هم می توانند در صورت تمایل حضور داشته باشند و از روند مصوبات مطلع شوند.

شهرآشوب در پایان اظهار داشت: در حوزه گرامیداشت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دو مورد همچون جابجایی وسایل بازی فاز 1 پارک امیری فیروزکوهی جهت آماده سازی محل تدفین 2 شهید والامقام گمنام و اعطای مجوز به شهرداری جهت ساخت و نصب تابلو تصاویر شهدا در بلوار های سطح شهر مصوب شده که نیاز به تأیید کمیته انطباق فرمانداری برای اجرا دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا