آسفالت خیابان‌های اصلی روستای سیل‌زده مزداران فیروزکوه

خبرنگار:

اشرف پورمند
فرماندار شهرستان فیروزکوه از آسفالت خیابان‌های اصلی روستای سیل زده مزداران خبر داد و گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای بازگرداندن روستا به وضعیت عادی پس از گذشت سه ماه از جاری شدن سیل ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تورنه، محمد حیدری منش روز یکشنبه در حاشیه بازدید از روستای مزداران به خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقداماتی برای ساخت بناهای سیل زده در سطح روستا انجام داده است.

وی ادامه داد: در سیل روستای مزداران ۱۵۰ واحد مسکونی آسیب دیدند که در حال حاضر ساخت منازل در حال انجام است و برای کسانی که به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه و تشکیل پرونده دادند اقدامات اولیه انجام شده و از سایر اهالی دعوت می کنیم برای تشکیل پرونده به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: تعدادی وسایل برای کسانی که در جریان سیل لوازم منزل آنها تخریب شده بود تأمین شده و در هفته آتی به سیل زدگان اهدا خواهد شد.

حیدری منش افزود: برای اسکان سیل زدگان هم پی گیری‌هایی صورت گرفته و در اسرع وقت مبالغی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و تلاش می کنیم تا شرایط مناسب و عادی را در روستای سیل زده مزداران برای ساکنان تأمین کنیم.

این مسئول با اشاره به ضرورت خدمات رسانی به سیل زدگان، تأکید کرد: دولت مردمی نگاه خدمات رسان به روستای مزداران داشته و بعد از گذشت حدود سه ماه از حادثه سیل فیروزکوه خدمات رسانی به روستائیان به طور مستمر در حال انجام است.

از طریق
خبرنگار: اشرف پورمند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا